شنبه 23 مهر 1384

برگزاري آخرين جلسه‌ بازپرسي نماينده‌ سابق مجلس شوراي اسلامي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


آخرين جلسه‌ي بازپرسي ابراهيم‌باي‌سلامي نماينده‌ي دوره‌ي ششم مجلس شوراي اسلامي در شعبه‌ي ششم دادسراي كاركنان دولت برگزار شد.


ابراهيم‌باي‌سلامي در گفت و گو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي اين جلسه‌ي بازپرسي اظهار داشت: بر اساس يك شكايت بي نام و نشان، پي‌نوشت رسيدگي به اين شكايت صادر شد و پس از آن، اين شكايت در شعبه‌ي ششم دادسراي كاركنان دولت توسط بازپرس سابق اين شعبه پي‌گيري شد.


وي افزود: بازپرس سابق اين شعبه به همه‌ي نهادهاي امنيتي، بازرسي و اطلاعاتي اين نامه را داده بود تا تمام مفاد هفده‌گانه‌ي اين شكايت پي‌گيري شود. جالب اين‌كه بازپرس اين شعبه طي نامه‌هاي مكرري به شوراي نگهبان و حتي ارسال تصوير گزارش بدون نام و نشان به اين شورا، از آنها خواسته بود تمام مدارك، اسناد و سوابقي را كه عليه اين‌جانب وجود دارد براي بهره‌برداري و پي‌گيري حقوقي و قضايي به آن شعبه ارسال كند اما شوراي نگهبان هيچ‌گونه سند و مدرك معتبري عليه اين‌جانب ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ابراهيم‌باي‌سلامي ادامه داد: انتقاد از شوراي نگهبان راجع به ردصلاحيت غيرقانوني نامزدهاي انتخاباتي دوره‌ي هفتم مجلس شوراي اسلامي و شركت در تحصن مجلس ششم در اعتراض به اين ردصلاحيت‌ها و سخنراني و انتشار بيانيه در اين خصوص از موارد اتهامي است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برگزاري آخرين جلسه‌ بازپرسي نماينده‌ سابق مجلس شوراي اسلامي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016