یکشنبه 1 آبان 1384

روزبه ميرابراهيمي در پاسخ به كريمي‌‏راد: حضور در مقابل دوربين‌‏هاي تلويزيوني و نوشتن ندامت‌‏نامه‌‏ها هيچ كدام به اختيار نبود، ايلنا


چقدر تلخ است پس از ديدار با شخص سخنگو اينگونه مواضع تكرار مي‌‏شود
تهران- خبرگزاري كار ايران

روزبه ميرابراهيمي از چهار متهم وبلاگ‌‏نويسي كه پرونده آنها مفتوح است، در پاسخ به اظهارات جمال كريمي‌‏راد؛ سخنگوي قوه قضائيه و وزير دادگستري مبني بر اينكه اين "(اين) وبلاگ‌نويسان كه در صدا و سيما چهره‌شان مطرح شد خودشان خواستند كه بيايند و بگويند اتهاماتشان چيست" توضيحاتي را طي نمابري به دفتر اين خبرگزاري ارسال كرد.
به گزارش "ايلنا"، در قسمتي از اين توضيحات آمده است: سكوت، گاهي اوقات آفاتي را در پي دارد كه اگر شكسته نشود، به قلب واقعيات منجر و شايد هم انحرافي را حادث شود كه آگاهانه يا ناآگاهانه باشد. جناب آقاي كريمي‌‏راد؛ سخنگوي قوه قضائيه و وزير دادگستري دولت جمهوري اسلامي در اظهاراتي كه در زمان بازديد از خبرگزاري ايسنا انجام دادند و در روزنامه‌‏هاي روز يكشنبه يك آبان منعكس گرديده، باز هم گوش چشمي به پرونده موسوم به وبلاگ‌‏نويسان داشتند و در پاسخ به سوال خبرنگار اين خبرگزاري در مورد تفاوت برخورد با پرونده‌‏ها و چرايي اعلام اتهام و اسامي پرونده وبلاگ‌‏نويسان از تلويزيون فرمودند «وبلاگ‌‏نويساني كه در صداوسيما چهره‌‏شان مطرح شد خودشان خواستند كه بيايند و بگويند اتهاماتشان چيست»، شرق يك آبان 84.
اين توضيحات مي‌‏افزايد: به توصيه برخي از مقامات اينجانب مدت‌‏هاست سكوت اختيار كردم و در انتظار هستم تا دادگاه در مورد من و اتهامات مطروحه تصميم مقتضي را اتخاذ نمايد و سخت اميدوارم دادگاهي عادلانه و منصفانه را شاهد باشم تا نه حقي از كسي ضايع شود و نه اميدي نااميد گردد و البته حقايقي گفته شود كه تابحال ناگفته مانده است.
در طول يكسالي كه از آن ماجراي تلخ گذشته است بنده به همراه ديگر دوستان در ديدار با مقامات مختلف قضايي شرح آنچه بر ما گذشته بود را بيان كردم و سكان را به دلسوزان ديگري سپردم تا آنان اين كشتي را به سرمنزلي برسانند كه شايسته است.
همه آناني كه با حسن نيت سخنان ما را شنيدند مي‌‏دانند كه چرا آن چهار نفر (كه من يكي از آنان هستم) در مقابل دوربين‌‏هاي تلويزيون حاضر شديم و آن سخنان را بر زبان رانديم. حتماً همه آن خبرنگاران حاضر در جلسه به اصطلاح خبري آن روز در دادسراي تهران مي‌‏دانند كه آن چهار متهم از كدام در خارج شدند و ناگهان با دوربين‌‏هاي تلويزيون روبرو گشتند و حتماً بسياري ديگر هم مي‌‏دانند كه سه تن از آن چهار متهم از چه ساعتي از صبح در آن مكان حاضر بودند، چقدر تلخ است كه پس از گذشت اين مدت و ديدارهاي فراواني كه در مورد اين پرونده انجام شد و ديدار مجزايي كه با شخص سخنگو داشتيم اينگونه مواضع و شرح واقعه را تكرار و تكرار كرديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در انتهاي اين توضيحات اينگونه ادعا شده است: يك بار ديگر لازم مي‌‏دانم تكرار كنم حضور در مقابل دوربين‌‏هاي تلويزيوني و نوشتن ندامت‌‏نامه‌‏ها هيچ كدام به اختيار نبوده و اگر لازم باشد همانگونه كه براي محارم نظام شرح واقعه روايت شد، براي افكار عمومي هم با جزئيات روايت خواهم كرد.

Copyright: gooya.com 2016