پنجشنبه 12 آبان 1384

احمدي نژاد: رويكرد در بسياري از جهت گيريهاي اقتصادي كشور تغيير مي‌كند، فارس

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور سه شنبه شب در ديدار اعضاي مجمع نمايندگان استانها خراسان رضوي و گلستان بر عزم دولت براي حل ريشه‌اي مشكلات كشور تاكيد كرد و از تغيير رويكرد در بسياري از جهت گيريهاي اقتصادي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري رئيس جمهور در اين ديدارها توزيع عادلانه منابع كشور در استانها را از مهمترين فعاليت‌هاي دولت برشمرد و افزود: تلاش خواهيم كرد با استفاده از توان مديريتي افراد متعهد، متخصص و كار آمد، منابع بانكي را به سوي سرمايه گذاريهاي زود بازده سوق داده و آنرا در سراسر كشور گسترش دهيم.
رئيس جمهور با تاكيد بر كاهش نرخ بهره در استفاده از تسهيلات بانكي افزود: كاهش سود بانكي مي‌تواند مدت بازپرداخت تسهيلات را كاهش دهد و اين مسئله باعث خواهد شد تا افراد بيشتري بتوانند از اين تسهيلات بانكي استفاده كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمود احمدي نژاد برنامه‌هاي در دست اجرا از سوي دولت را دقيق، علمي و كارشناسانه خواند و تاكيد كرد: هر قدمي كه دولت براي توسعه كشور بر مي‌دارد كاملاً توجيه داشته و در جهت رشد و آباداني ايران اسلامي است.
احمدي نژاد هم چنين به صندوق مهر امام رضا (ع) اشاره كرد و افزود: با عملياتي شدن اين طرح مطمئن هستيم كه بسياري از مشكلات مربوط به مسكن، اشتغال و ازدواج جوانان مرتفع خواهد شد.
رئيس جمهور توسعه روستاها را محور اصلي توسعه كشور دانست و با اشاره به طرح‌هاي جديد هيات دولت افزود: اعتباري بالغ بر هزار ميليارد ريال به عنوان تسيهلات بانكي با سود 5 درصدي براي 200 هزار مسكن روستايي تخصيص يافته است و گاز رساني به 9 هزار روستا نيز در آينده نزديك عملياتي خواهد شد.
در اين ديدار نمايندگان استانها خراسان رضوي و گلستان نيز با بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود در زمينه مسايل مختلف، مشكلات حوزه‌هاي انتخابيه خود را با رئيس جمهور در ميان گذاشتند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: رويكرد در بسياري از جهت گيريهاي اقتصادي كشور تغيير مي‌كند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016