یکشنبه 29 آبان 1384

اسرار مسئولین زندان قزل حصار برای نگهداری مجتبی سمیع نژاد، دانشجوی وبلاگ نویس در میان قاتلین، کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
شماره 145-2005
تاریخ 28/8/1384
به گفته ی خانواده ی مجتبی سمیع نژاد دانشجو وبلاگ نویس سیاسی که به اتهام بر هم زدن نظم زندان به بند 2 زندان قزل حصار منتقل شده بود، مسئولین زندان با پرونده سازی جدید بر علیه وی بر نگهداری ایشان در میان قاتلین افغانی اصرار دارند. بنا بر گزارشهای رسیده یکی از موارد اتهامی سمیع نژاد در پرونده سازی اخیر پخش شماره تلفن انجمن دفاع از حقوق حیوانات( کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی) بیان شده است، وی اعلام کرد که این اتهام را توهینی آشکار به تمامی زندانیان سیاسی قلمداد میکند و قصد تنظیم شکایتی را بر علیه مسئولین زندان دارد.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی ضمن محکوم نمودن این قبیل پرونده سازی ها و این هتک حرمت آشکار نسبت به زندانیان سیاسی ، مراتب نگرانی خود را از وضعیت نگهداری مجتبی سمیع نژاد اعلام میدارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

2. همچنین بر طبق اخبار رسیده صبح امروز بهروز جاوید تهرانی از زندان رجایی شهر کرج به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد. به گفته ی وی در جریان این انتقال معاونت دادستان او را تهدید کرد در صورتی که به اعتصاب غذای خود پایان ندهد وی را به جاهای بدتری منتقل خواهد کرد.
روز 5 شنبه نیز فردی ناشناس در تماس با خانواده ی خالد حردانی آنها را تهدید کرد که اگر وی به فعالیتهای خود ادامه دهد، حکم اعدام او را اجرا خواهند کرد.
گفتنی است خالد حردانی، بهروز جاوید تهرانی و اسد شقاقی از روز 3 شنبه ی گذشته در اعتراض به برخورد غیر قانونی مسئولین زندان دست به اعتصاب غذا زده اند.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
komitedefa@yahoo.com

Copyright: gooya.com 2016