جمعه 11 آذر 1384

احسان نراقی: ورود روسیه به مذاکرات هسته ای به نفع ایران نیست، مهر

نراقی صاحبنظر امور سیاسی گفت: با حاد شدن مساله هسته ای، ایران نه فقط در مقابل آمریکا که در مقابل همه جهان قرار می گیرد و به وجود آمدن این اجماع بسیار خطرناک است و ورود روسیه به پرونده هسته ای می تواند این اجماع را کامل کند.
دکتر احسان نراقی صاحبنظر امور سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر" در خصوص پیامدهای ورود روسیه به مذاکرات هسته ای ایران و غرب اظهار داشت: ورود روسیه به مذاکرات هسته ای به این دلیل است که هنوز آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران اعتماد ندارد و برای ایجاد این اعتماد مرتب کشورهای مذاکره کننده با ایران زیاد می شوند که این خود پیامدهای متنوعی دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مشاور رئیس سازمان یونسکو افزود: شیوه اعتماد سازی تیم سابق بسیار موثر بود و تیم جدید با تلاطم هایی که در مسیر اعتماد سازی به وجود آورد، یک اشتباه مهم را مرتکب شد به عنوان کسی که 50 سال تجربه حضور در مجامع جهانی را دارم هشدار می دهم که جنجال سازی و تلاطم و شعار نمی تواند دستاوردی برای ایران داشته باشد و فقط باعث ایجاد سوءتفاهم و بی اعتمادی نسبت به ایران می شود.

نراقی در پایان گفت: با حاد شدن مساله هسته ای، ایران نه فقط در مقابل آمریکا که در مقابل همه جهان قرار می گیرد و به وجود آمدن این اجماع بسیار خطرناک است و ورود روسیه به پرونده هسته ای می تواند این اجماع را کامل کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احسان نراقی: ورود روسیه به مذاکرات هسته ای به نفع ایران نیست، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016