سه شنبه 15 آذر 1384

تجمع اعتراضي جمعي از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

تجمع اعتراضي جمعي از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران در اعتراض به لغو برنامه‌‏هاي انجمن اسلامي شوراي صنفي و كانون هاي فرهنگي دانشجويان به مناسبت روز دانشجو، برگزار شد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اين تجمع از ساعت 12 با حضور تعدادي از دانشجويان اين دانشگاه در محوطه روبروي آمفي تئاتر اصلي دانشگاه علم وصنعت برگزار شد.
در اين تجمع حجت اوجادي؛ مسوول كانون هاي فرهنگي دانشجويي با بيان اين كه هدف از اين تجمع بيان خواسته‌‏هاي سياسي است، گفت: امروز عده‌‏اي قصد دارند كانون هاي فرهنگي دانشجويي را سياسي كنند.
همچنين حميد حاجي‌‏آبادي؛ عضو انجمن اسلامي دانشجويان نسبت به عدم صدور مجوز به نشريه اين تشكل اعتراض كرد و خواهان تغيير نگاه مسوولين دانشگاه به فعاليت هاي دانشجويي شد.
وي در سخنان خود اظهار كرد: چرا بايد قبل از انتشار يك نشريه شخصي از مسوولين دانشگاه مطالب آن نشريه را بخوانند و بعد از آن اجازه چاپ نشريه را بدهند اگر قرار باشد. قبل از انتشار نشريه تخلفات آن را پيدا كنيم پس وظيفه هيات نظارت دانشگاه‌‏ها چيست.
در ادامه محسن عزيزي؛ دبير سابق شوراي هماهنگي كانون‌‏ها با ابراز خرسندي از برگزاري تجمع پس از مدت‌‏ها در اين دانشگاه، دليل عدم استقبال دانشجويان از اين تجمع را، منفعل شدن دانشجويان نسبت به مسايل صنفي و سياسي دانست.
وي تصريح كرد: عده‌‏اي امروز در دانشگاه علم و صنعت بدون توجه به خواسته هاي دانشجويان هر كاري كه بخواهند انجام مي‌‏دهند. آنها قصد دارند جريان دانشجويي را منفعل كنند و از اين جريان سو استفاده كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علي عراقي؛ عضو شوراي صنفي دانشگاه علم و صنعت در ادامه بيانيه شوراي صنفي را در خصوص مسايل و مشكلات به وجود آمده در اين دانشگاه قرائت كرد.
در ادامه اين تجمع؛ عضوي ديگري از انجمن اسلامي دانشجويان نسبت به انتصابي بودن روساي دانشگاه اعتراض كرد و خواهان انتخابي شدن روساي دانشگاه شد.
وي با اشاره به برخورد برخي افراد با صالحي؛ رئيس سابق اين دانشگاه، اظهار داشت: براي اولين بار در يك دانشگاه، رئيس دانشگاه به صورت انتخابي برگزيده شد اما عده اي به ضرب و شتم وي پرداختند، در حالي كه قرار بود آنها از دانشگاه اخراج شوند ولي هنوز در اين دانشگاه حضور دارند.
وي ادامه داد: ادامه روند اين برخوردها به جايي رسيده كه امروز شاهد انتصاب روساي دانشگاه‌‏ها هستيم و نه انتخاب آنها.
اين تجمع در ساعت 30/13 به آرامي پايان يافت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع اعتراضي جمعي از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016