پنجشنبه 17 آذر 1384

پيام سيدمحمد خاتمي به كنگره حزب مردم‌سالاري: مردم‌سالاري تقدير امروز همه جوامعي است كه مي‌خواهند در گردونه تاريخ زنده بمانند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

چهارمين كنگره حزب مردم‌سالاري صبح امروز با حضور منتخبان حوزه‌هاي اين حزب در سراسر كشور و جمعي از فعالان سياسي از جمله مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي، ابراهيم اصغرزاده دبيركل حزب همبستگي، كمالي دبيركل حزب اسلامي كار، راه‌چمني عضو شوراي مركزي حزب همبستگي، موسوي تبريزي رييس خانه احزاب و دبيركل مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم صبح امروز در تالار وزارت كشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا، در ابتداي اين جلسه دبير اجرايي ستاد برگزاري كنگره گزارشي از روند چگونگي برگزاري كنگره ارائه داد و بعد از آن هيات رييسه كنگره انتخاب شده و رييس كنگره به شركت كنندگان در اين مراسم خير مقدم گفت.


حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي به مناسبت برگزاري اين كنگره پيامي ارسال كرده بود كه اين پيام توسط يكي از اعضاي شوراي مركزي اين تشكل قرائت شد.


به گزارش خبرنگار ايسنا در اين پيام آمده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«جناب آقاي دكتر مصطفي كواكبيان

اينك كه ملت بزرگوار ايران مرحله جديد تاريخ پر فراز و نشيب خود را با مبدايت انقلاب اسلامي آغاز كرده است و تجربه مردم سالاري ديني را در زمينه يك تاريخ استبداد زده از سر مي‌گذراند، بر ماست كه با درك موقعيت ممتاز تاريخي و با درك واقعيت‌ها، ضرورت‌ها و اولويت‌ها، تا آنجا كه ميسر است راه پيش رو را هموارتر كنيم. مردم‌سالاري تقديرامروز همه جوامعي است كه مي‌خواهند در گردونه تاريخ زنده بمانند و مهم اين كه ملت ما مي‌خواهد اين مردم سالاري را همسو و سازگار با معيارهاي ديني، الهي و فرهنگي خود داشته باشد، كار مهمي كه سنگيني آن به خصوص بر دوش انديشمندان و سياستمداران خيرخواه فراوان است. حضور احزاب زنده و با برنامه و مردمي و معتقد، عامل مهم پيشرفت در اين عرصه حساس تاريخي است و خدا را سپاسگزارم كه حزب مردم‌سالاري كه ناشي از احساس مسووليت و درك وظيفه تاريخي است در اين هنگامه در متن جامعه ما شكل گرفته است و به وظايف سنگين و البته ظريف خود واقف و عامل است.

علاقمند بودم كه شخصا در ميان عزيزان باشم كه متاسفانه توفيق رفيق نشد. بدين وسيله مراتب تشكر و تقدير خود را از شما دوست عزيز و دانشمند و همه همراهان و همكارانتان اعلام مي‌كنم و براي اين نشست و فعاليت‌هاي بعدي‌تان آرزوي توفيق دارم.»

Copyright: gooya.com 2016