پنجشنبه 17 آذر 1384

خبرگزاری فارس: تماس عکاس خبرگزاری پیش از پرواز با همکارانمان را نه تایید ونه تکذیب می کنیم، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : پس از انتشار خبری در خبرگزاری «انتخاب» در نقص فنی هوایپما، خبرگزاری فارس بیانیه ای را منتشر ساخت.در خبر «انتخاب» آمده بود : «خلبان اول، به دلیل «نقص فنی» حاضر به پرواز نشده» و همچنین «عکاس خبرگزاری فارس پیش از پرواز طی تماسی با همکاران خود گفته: داريم وصيتنامه مي نويسيم».


خبرگزاري انتخاب : پس از انتشار خبری در خبرگزاری «انتخاب» در مورد «نقص فنی» هوایپما، خبرگزاری فارس بیانیه ای را منتشر ساخت.در خبر «انتخاب» آمده بود : «خلبان اول، به دلیل «نقص فنی» حاضر به پرواز نشده» و همچنین «عکاس خبرگزاری فارس پیش از پرواز طی تماسی با همکاران خود گفته: داريم وصيتنامه مي نويسيم».

به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

در پي فاجعه دلخراش سقوط هواپيماي سي 130 در تهران كه منجر به شهادت دهها تن از خبرنگاران رسانه‌هاي خبري كشور از جمله دو نفر از همكاران عزير خبرگزاري فارس گرديد، برخي سايت‌هاي خبري اينترنتي در ساعات گذشته با استناد به گفتگوهاي تلفني خبرنگاران شهيد خبرگزاري فارس با همكارانشان، سوالات و تفسيرهاي مختلفي ارائه كرده‌اند كه ارائه توضيحات ذيل ضروري به نظر مي‌رسد.

1- خبرگزاري فارس در حال حاضر امكان رد و يا تاييد گزارش هاي منتشر شده به نقل از خبرنگاران شهيد اين خبرگزاري را نداشته و اطلاع رساني در اين زمينه را نيازمند بررسي هاي بيشتر مي‌داند. توضيح اين نكته ضروري است كه مسوولان خبرگزاري فارس تاكنون در اين زمينه هيچ مصاحبه‌اي با رسانه‌ها نداشته‌اند.

2- خبرگزاري فارس به طور جدي از طريق مراجع ذيصلاح پيگير دلايل سقوط هواپيماي حامل خبرنگاران بوده و پيگيري‌هاي خود را تا رسيدن به نتيجه ادامه خواهد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

3- همچنان كه در پيام تسليت برخي مسئولان كشور و مصوبه امروز هيات محترم دولت تاكيد شده است، اميد مي‌رود مسولان مربوطه اقدامات لازم براي روشن شدن ابعاد ماجرا و در صورت اثبات قصور و يا تقصيري، برخورد لازم با عوامل مربوطه را داشته باشند.

4- در شرايط كنوني كه همه ما داغدار از دست دادن عزيزانمان هستيم و افكار عمومي نيز در التهاب اين حادثه، اخبار و گزارشات مربوط به آن را با حساسيت دنبال مي كند، انتظار مي رود با اطلاع رساني دقيق و شفاف مسوولان مربوطه، امكان سوء استفاده از افراد و جريان‌هاي فرصت طلب سلب گردد.»

Copyright: gooya.com 2016