پنجشنبه 1 دی 1384

بازرسي و پلمپ كافي نت ها در خوي، تبريز نيوز

پيمان پاك مهر. روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

تبريز نيوز:سرويس حقوق بشر:اداره اماكن نيروي انتظامي خوي ،‌درب چند كافي نت در شهرستان خوي را پلمپ كرد.

به گزارش خبرنگار تبريز نيوز از شهرستان خوي در استان آذربايجان غربي، ماموران اداره اماكن نيروي انتظامي با مراجعه به كافي نت ها در اين شهرستان پس از بازرسي و بررسي تاكنون برخي از آن ها را پلمپ كرده و اين اقدام همچنان ادامه دارد.

"رضا زاده"فرماندار خوي با تاييد اين خبر به سرويس حقوق بشر تبريز نيوز گفت:با پيگيري كه از نيروي انتظامي به عمل آورديم آن ها به ما اطلاع دادند كه در حال پلمپ كافي نت هاي غير مجاز و بدون پروانه كسب هستند.

فرماندار خوي افزود:‌حتي از اماكني كه طي بازرسي ازآن ها سي دي هاي غير مجاز كشف شده تعطيل و صاحبان مغازه به مقام قضايي تحويل داده شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دو تن از صاحبان كافي نت ها نيز به خبرنگار ما گفتند:‌با توجه به اين كه ما "اتحاديه كافي نت داران" نداريم كه به ما پروانه كسب صادر كند بنابراين اتحاديه ديگري به امور كافي نت ها رسيدگي مي كند.

چند تن از كاربران اينترنتي در تماس با خبرنگار تبريز نيوز عنوان كردند احتمال داده مي شود كافي نت ها يي كه شركت سرويس دهنده آن ها كمتر اقدام به فيلتر گذاري نموده و از سرعت بالايي برخوردارند و يا كاربران در استفاده از سايت هاي خبري و سياسي بيشتر از ضد فيلتر استفاده مي كنند در راس ليست پلمپ قرار گرفته باشند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازرسي و پلمپ كافي نت ها در خوي، تبريز نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016