چهارشنبه 14 دی 1384

احمد توكلي: يك جريان مغرض سياسي به دنبال حذف مصباح است، ايلنا

- احترام به آيت‌‏الله مصباح را واجب مي‌‏دانم
- خاتمي بايد رعايت نقادي علمي را از برخي سياست بازيها جدا كند

تهران- خبرگزاري كار ايران

احمد توكلي، عضو ائتلاف آبادگران مجلس هفتم، گفت: جرياني كه عليه آيت‌‏الله مصباح يزدي راه افتاده جرياني سياسي با اغراض خاص و با هدف حذف يك عالم شجاع و زبان شناس است.

رييس مركز پژوهشهاي مجلس هفتم در گفت و گو با خبرنگار پارلماني "ايلنا"، در خصوص پاسخ موسسه نشر آثار امام خميني به اظهارات غرويان و اظهارات مصباح يزدي، مبني بر تحريف سخنان امام در مورد اعتقاد ايشان به راي مردم، گفت: بنده از آيت الله مصباح يزدي به عنوان عالم ديني بصير و زبان شناس دفاع مي‌‏كنم و احترامش را واجب مي‌‏دانم.
وي افزود: ايشان مثل هر عالم ديگر ممكن است نظراتي داشته باشد كه ديگران به اين نظرات نقد داشته باشند.
عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم، تاكيد كرد: اما جرياني كه اين روزها راه افتاده جريان سياسي با اغراض خاص و با هدف حذف يك عالم شجاع و زبان شناس است.
توكلي با تاكيد برا اينكه من با اين جريان مخالفت هستم اما انتقاد از هر عالم ديگري از جمله مصباح را عيب نمي‌‏دانم، تاكيد كرد: معتقدم كساني كه به جاي انتقاد، حمله و تخريب مي‌‏كنند، هدفشان كسب قدرت و حذف روحانيت صاحب نظر است اما موفق نمي‌‏شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو ائتلاف آباد گران در خصوص اظهار نگراني خاتمي براي آينده ، انقلاب و خبرگان رهبري، تصريح كرد: خاتمي نقد مي‌‏كند من از نقد نگران نيستم و استقبال مي‌‏كنم اگر خاتمي ازنقد فراتر برود آن هم اشتباه مي‌‏كند.
توكلي در عين حال تصريح كرد: خاتمي بايد رعايت نقادي علمي را از برخي سياست بازيها جدا كند.
نماينده تهران گفت: بايد انتقاد علمي در برابر نظر علمي صورت بگيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد توكلي: يك جريان مغرض سياسي به دنبال حذف مصباح است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016