پنجشنبه 15 دی 1384

واکنش شدید هاشم زاده هریسی به سخنان مصباح یزدی و نزدیکانش، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: چرا آنها بر روی حرف 50 سال پیش امام تاکید می کنند و از سخنان بعدی ایشان مبنی بر «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر» چیزی نمی گویند؟

خبرگزاري انتخاب : ایت الله هاشم زاده هریسی، در واکنش به سخنان اخیر آیت الله مصباح یزدی و شاگردانش تصریح کرد: مقبولیت نظام ما بر حضور مردم در صحنه است و اگر حضور مردم نباشد، طبعاً مشروعیت زیر سوال می رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، افزود: هر نوع اظهارنظری که بخواهد نقش مردم را در این نظام کمرنگ کند، محکوم است و قابل قبول نیست؛ خصوصاً از سوی کسانی که رابطه ای با دیگاه های امام (ره) نداشته اند و از گذشته هم در حصنه نبوده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در ادامه گفت: افرادی که این مباحث را مطرح می کنند، مخالف مردم بوده و به دنبال تشکیل حکومت اسلامی هستند.در حالی که در قالب جمهوری اسلامی، آزادی هم رعایت خواهد شد.تمام بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری در راستای جمهوری اسلامی است.

آیت الله هاشمی زاده هریسی، درباره ی ادعاهایی مبنی بر این که «نظر امام خمینی در نجف، بر پایه حکومت اسلامی بوده و نه جمهوری اسلامی» تاکید کرد: چرا آنها بر روی حرف 50 سال پیش امام تاکید می کنند و از سخنان بعدی ایشان مبنی بر «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر» چیزی نمی گویند؟

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واکنش شدید هاشم زاده هریسی به سخنان مصباح یزدی و نزدیکانش، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016