جمعه 16 دی 1384

ليست اسامي دانشجويان زنداني به رهبري ارايه شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

ليست اسامي دانشجويان زنداني با امضاي رييس قوه قضاييه براي عفو و آزادي اين دانشجويان به مقام معظم رهبري ارايه شد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، چندي پيش رييس قوه قضاييه در ديدار وزير علوم و برخي معاونان اين وزارتخانه درخواست تهيه و ارايه ليستي از دانشجويان زنداني به قوه قضاييه براي بررسي موضوع عفو و آزادي آنها را كرد كه اين ليست پس از چندين بار رفت و برگشت بين قوه قضاييه و وزارت علوم و نيز با استعلام‌‏هاي صورت گرفته از دادگستري‌‏هاي سراسر كشور، تكميل و به رييس قوه قضاييه ارايه شد.
هاشمي شاهرودي نيز پس از تاييد ليست وزارت علوم و امضاي آن، ليست مزبور را براي آزادي و عفو اين دانشجويان به مقام معظم رهبري ارايه كرد كه احتمالاً ليست مورد موافقت مقام معظم رهبري در عيد قربان يا عيد سعيد غدير خم اعلام خواهد شد.
خبرنگار "ايلنا"، اطلاع يافت كه پس از آنكه ليست 18 نفره دانشجويان زنداني از سوي وزارت علوم به قوه قضاييه ارايه شد، اين قوه نيز اسامي تعدادي از دانشجويان زنداني را با استعلام‌‏هاي صورت گرفته از دادگستري‌‏هاي سراسر كشور به اين ليست اضافه كرد و آن را براي عفو و آزادي به مقام معظم رهبري ارسال كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس اين گزارش، تعداد اسامي دانشجويان زنداني كه در ليست جديد گنجانده شده است، دو برابر ليست وزارت علوم است كه شامل دانشجويان با اتهامات سياسي نيز مي‌‏شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليست اسامي دانشجويان زنداني به رهبري ارايه شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016