دوشنبه 19 دی 1384

سقوط جت فالکن سپاه پاسداران، دفتر اروپایی حزب ملت ایران

پاینده ایران ای آفریدگار پاک
ترا پرستش می کنم و از تو یاری می جویم
حزب ملت ایران
دفتر اروپایی

هنوز از سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران وتعدای سرنشینان آن نمیگذرد که بامداد امروز هواپیمای دیگری که سرنشینان آن شامل فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و معاونان وی و چند تنی دیگر بودند در نزدیکی دریاچه ارومیه بعلت نقص فنی سقوط نموده و تمامی سرنشینان آن بهلاکت رسیدند .
برای چندمین بار است که ملت ایران شاهد سقوط هواپیماهای فرسوده و هلاکت مسافران آن می باشد . مسئولان نظام اسلامی بجای چاره جوئی و از رده خارج کردن این نوع هواپیماها ، با سرهم بندی و تعمیرات جزئی ، از آنها در خطوط هوائی استفاده می کنند که هرچند گاه باید شاهد سقوط این نوع هواپیماها و مرگ سرنشینان آن و به سوگ نشستن خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند ، باشیم .
مسئولان نظام جهت سرپوش نهادن بر قصور خود و همچنین برای تسکین آلام مصیبت دیدگان این فاجعه نام شهید بر روی کشته شدگان این گونه حوادث می گذارند و بدین وسیله ارزش و مقام شهید را هم از بین میبرند .
شهید به کسی گفته می شود که در راه حق و عدالت و دفاع از مرز و بوم و ناموس کشورش مبارزه نموده وجان خود را فدا نماید . روزانه صدها بلکه هزاران تن در تصادفات به هلاکت می رسند آیا به آنها هم باید شهید گفت ؟ البته که نه .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده هایی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده اند از آنان و دیگرمصیبت دیدگان حوادث پیشین میخواهیم با پیگیری و استقامت خود مسئولان این گونه فاجعه های دلخراش را تحت تعقیب قرار داده تا مقصران اصلی مشخص و پاسخگوی خون این عزیزان باشند و در این راه بطور حتم مردم ایران شما را حمایت و پشتیبانی خواهند نمود .

نوزدهم دیماه 1384 خورشیدی
دفتر اروپایی حزب ملت ایران

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سقوط جت فالکن سپاه پاسداران، دفتر اروپایی حزب ملت ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016