سه شنبه 27 دی 1384

نظرسنجی CNN درباره منع شرکت تیم ملی ایران در جام جهانی! شريف نيوز

سایت خبری سی.ان.ان در اقدامی کینه‌توزانه از مخاطبین خود درخواست نموده که نظر خود را در خصوص حذف یا عدم حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از رقابت‌های جام جهانی 2006 آلمان اعلام نمایند.

روز گذشته معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كرد: با توجه به اقدامات خارج از چارچوب اخلاق حرفه‌ای از سوی شبكه سی.ان.ان طی سال‌های اخیر و تحریف قابل تاملی كه این شبكه نسبت به اظهارات شنبه گذشته رئیس جمهور اسلامی ایران، روا داشته است تا اطلاع ثانوی فعالیت رابط خبری آن در تهران متوقف خواهد شد و خبرنگاران این شبكه خبری نیز امكان سفر به جمهوری اسلامی ایران را نخواهند یافت.

سی.ان.ان در سخنان احمدی‌نژاد، «فعالیت هسته‌ای» را «بمب هسته‌ای» ترجمه كرده بود.

اما امروز از طرف غلامحسین الهام رئیس دفتر رئیس جمهور گفته شد، احمدی‌نژاد پس از اطلاع از تعطیلی موقت دفتر شبکه سی.ان.ان در تهران به دلیل تحریف مصاحبه ایشان در یادداشتی خواستار لغو این دستور شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حال با این اقدام تازه، غیراخلاقی و نامتعارف سی.ان.ان به نظر می‌رسد، وزارت ارشاد نیز باید از اهرم‌های خود استفاده کرده و فعالیت این شبكه خبری را در ایران متوقف کند.

بدیهی است كه كمترین اقدام این شبكه خبری در جهت جبران این جسارت، عذرخواهی از ملت ایران و برداشتن این نظرسنجی از سایت خود است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نظرسنجی CNN درباره منع شرکت تیم ملی ایران در جام جهانی! شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016