دوشنبه 3 بهمن 1384

آخرين اخبار از حزب اعتماد ملي، ايسنا

- صاحب‌امتيازي روزنامه‌ي حزب در آينده‌ي نزديك منتقل مي‌شود
- پس از طي مراحل قانوني، روزنامه‌ اعتماد ملي ارگان حزب مي‌شود



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

جلسه‌ي اخير حزب اعتماد ملي با حضور اكثريت اعضاي حزب تشكيل شد و به بررسي مسايل انرژي هسته‌يي و پرونده‌ي ايران و هم‌چنين تشكيل شوراي مركزي حزب در استان‌ها پرداخت.

اسماعيل گرامي‌مقدم سخنگوي حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: در اين جلسه ابتدا رييس دفتر انتخابات حزب درباره تعيين و شكل‌گيري اعضاي شوراي مركزي استان‌ها گزارشي ارائه كرد.

وي گفت: در اين جلسه دكتر كاظم جلالي، عضو و مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و كارشناس مسايل سياسي خارجي و هم‌چنين دكتر آفريده عضو كميسيون انرژي مجلس به بيان مباحثي در مورد پرونده‌ي هسته‌يي ايران پرداختند.

گرامي‌مقدم ادامه داد: عضو كميسيون امنيت ملي در بيان توضيحاتي درباره فرآيند سياسي شدن پرونده‌ي هسته‌يي ايران و هم‌چنين وضعيت فعلي آن عنوان كرد؛ گزينه‌هايي كه ممكن است شوراي حكام در جلسه 13 بهمن، درباره آن تصميم‌گيري كند هر كدام داراي تبعات خاص خود است كه مسوولين پيگيري پرونده در ايران، به خصوص شوراي عالي امنيت ملي بايد تدابير لازم را درباره هر يك از آن گزينه‌ها، اتخاذ كند.

وي اظهار داشت: هم‌چنين دكتر آفريده بحث خود را با اشاره به پروسه‌ي توليد اورانيوم غني شده تا 3 درصد آغاز كرد و به منابع موجود معادن اورانيوم و هم‌چنين تكنولوژي‌اي كه ما از آن در تحقيقات و اجرا استفاده مي‌كنيم اشاره كرد. هم‌چنين ايشان مسايل حقوقي و فني را جدا از مسايل سياسي تلقي و عنوان كرد در صورتي كه پرونده‌ي ايران در شوراي حكام تنها به صورت حقوقي و فني بررسي شود، هيچ‌گونه اتهامي به سمت ايران نخواهد بود.

سخنگوي حزب اعتماد ملي گفت: هم‌چنين در اين جلسه دبيركل حزب از تشكيل جلسه‌ي فوق‌العاده‌اي در هفته‌ي آينده براي بررسي كارهاي اجرايي حزب و هم‌چنين بررسي بودجه‌ي سال 85 خبر داد و از آقاي تقوي‌نژاد خواست تا كميته‌ي اقتصادي تشكيل داده و ابعاد مختلف بودجه‌ي 85 و تناسب آن با برنامه چهارم توسعه و چشم‌انداز 20 ساله را بررسي و نتيجه‌ي آن را اعلام كند.

گرامي‌مقدم ابراز داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمين كروبي هم‌چنين از دفتر انتخابات و كميته‌ي مناطق حزب خواست تا سريعا استان‌هايي كه آمادگي تشكيل شوراي مركزي را دارند براي معرفي اعضا به شوراي مركزي معرفي كنند تا هرچه سريع‌تر راي‌گيري صورت گيرد و شوراهاي مركزي در استان‌ها تشكيل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: در جلسه‌ي اخير ضمن تقدير و تشكر از مديرمسوول روزنامه‌ي اعتماد ملي، پرسش و پاسخ‌هايي درباره نحوه‌ي كار روزنامه و كميته‌ها و اعضاي شوراي سردبيري صورت گرفت و مقرر شد پس از طي مراحل قانوني و كسب مجوز از وزارت كشور، روزنامه‌ي اعتماد ملي به عنوان ارگان حزب به صورت رسمي مطرح شود.

هم‌چنين محمدجواد حق شناس مدير مسوول روزنامه اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا گفت: قرار بود در جلسه شوراي مركزي حزب اعتماد ملي درباره‌ي آيين‌نامه داخلي اداره جلسات شوراي مركزي مباحثي مطرح شود كه به جلسات آينده موكول شد.

وي با اشاره به اين كه در اين جلسه گزارشي از روند فعاليت‌هاي روزنامه حزب و پيشرفت امور نيز ارائه شد ادامه داد: دبيركل حزب (حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي) اشاره كرد كه بعد از اتمام بحث حزب در وزارت كشور و تصويب نهايي اساسنامه و مرامنامه در كميسيون ماده 10 احزاب، در اولين فرصت نسبت به انتقال صاحب‌امتيازي روزنامه از شخص حقيقي به شخصيت حقوقي حزب تلاش خواهيم كرد تا عملا روزنامه بتواند به عنوان ارگان حزب كارهاي خود را دنبال كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين اخبار از حزب اعتماد ملي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016