شنبه 8 بهمن 1384

مدير روابط عمومي شرکت واحد اتوبوسراني: امروز رانندگان شركت واحد اعتصاب دسته‌‏جمعي نداشته‌‏اند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير روابط عمومي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه, گفت: امروز، هيچ اعتصاب و تحصن دسته‌‏جمعي توسط رانندگان شركت واحد صورت نگرفته است.

مصطفي قهرماني, مدير روابط عمومي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه, در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, تصريح كرد: عده‌‏اي قصد داشتند، امروز رانندگان شركت واحد را دعوت به اعتصاب و تحصن كنند كه با برخورد قاطع شهردار و مديران مناطق شركت واحد, اين امر تحقق نپذيرفت.
وي يادآور شد: شهردار تهران اعلام كرده بود كه در صورت انجام اعتصاب, با مسببان به طور قاطع برخورد خواهد شد.
وي، با اشاره به اين‌‏كه امكان دارد در برخي از مناطق شركت واحد اعتصاب‌‏هايي به صورت موردي برگزار شده باشد, گفت: هنوز در اين خصوص اطلاع كاملي به دست نياورده‌‏ايم.
قهرماني، در پاسخ به اين سوال كه عده‌‏اي دليل برگزاري اعتصاب‌‏ها را، عدم تحقق وعده‌‏هاي شهردار به كاركنان شركت واحد اعلام كرده‌‏اند , گفت: شهردار تهران تجربه‌‏اي بسيار ارزشمندي دارند و مديري قوي و توانمند هستند و مطمئناً به قولي كه داده‌‏اند، عمل خواهند كرد.
مدير روابط عمومي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه, با تاكيد بر اين‌‏كه عده‌‏اي از مشوقان رانندگان شركت واحد به اعتصاب و تحصن، بر موضع حق كاركنان نشسته و مواضع ناحق خود را بيان مي‌‏كنند, گفت: تهيه مسكن براي 11 هزار راننده شركت واحد, در يك ماه و يك سال، امكان‌‏پذير نيست.
وي در پايان تصريح كرد: شهرداري تهران و مجموعه مديريت شهري عزم جدي براي رفع مشكلات كاركنان شركت واحد دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است, رانندگان شركت واحد ماه گذشته به دليل مشكلات صنفي خود اعتصاب كرده و در پي اين اعتصاب براي دو روز سيستم حمل و نقل عمومي در تهران مختل شده بود.
در پي اين اعتصاب، قاليباف، شهردار تهران، براي حل مشكلات كاركنان اين شركت قول مساعد داد و در اولين اقدام اين شركت را به طور مستقيم زيرنظر شهرداري قرار داده و هيات مديره و مديرعامل جديدي براي آن تعيين كرد.

Copyright: gooya.com 2016