یکشنبه 16 بهمن 1384

وكيل حسين قاضيان: شعبه دوم تشخيص ديوان عالي كشور اخطار رفع نقص در پرونده موكلم را ابلاغ كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وكيل حسين قاضيان گفت: شعبه دوم تشخيص ديوان عالي كشور به ابلاغ اخطار رفع نقص در مورد پرونده موكلم مبادرت كرده است.

محمد شريف در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب به تشريح روند پيگيري پرونده موكلش پرداخت و گفت: پيش از اين شعبه سوم تشخيص ديوان عالي كشور در خرداد سال 82 اخطار رفع نقض را ابلاغ و اسناد مورد مطالبه به استثناي گواهي ابلاغ راي قطعي به شعبه مذبور تسليم شده بود اما بعدها پرونده امر به شعبه يكم تشخيص ارجاع و ضميمه پرونده عباس عبدي شد اما پس از صدور راي در مورد پرونده عبدي، به دلايل نامعلومي پرونده قاضيان مجددا تفكيك و اين بار به شعبه دوم تشخيص ارجاع شد و حالا اين شعبه اخطار رفع نقص را ابلاغ كرده است.
وي افزود: به هر حال آراي بدوي و تجديد نظر تصديق‌‏ شده و به شعبه دوم تشخيص تسليم شد، در عين حال در خصوص گواهي تاريخ ابلاغ راي قطعي علي‌‏الاصول با توجه به اينكه در آن تاريخ موكلم در زندان بود و ابلاغ اوراق قضايي در اين وضعيت توسط سازمان اداري زندان صورت مي‌‏پذيرد بنابراين اين گواهي بايد از بخش اداري زندان اوين مطالبه شود كه قاضيان و به تبع ايشان، بنده قادر به ارايه چنين گواهي نبوده و نيستم و اين مساله به سه شعبه تشخيص پي در پي اعلام شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وكيل حسين قاضيان تصريح كرد: همچنين اسناد مربوط به ماهيت حقوقي موسساتي كه موكلم متهم به ارتباط كاري با آنها شده است، از خود موسسات مزبور مطالبه و به شعبه يكم تشخيص ديوان عالي كشور تسليم شده است تا تفاوت اين موسسات با دولت مشخص شود، هر چند موكلم با موسساتي نظير گالوپ و زاگبي مستقيما رابطه قراردادي نداشته است.
شريف افزود: بر اساس راي صادره در مورد عباس عبدي، وصف مجرمانه در مورد فعل انتسابي به موكلم مرتفع شده است. اميدوارم كه شعبه رسيدگي‌‏كننده با ملاحظه پرونده امر، به رفتاري كه در طول بازداشت با قاضيان انجام شده، رسيدگي منصفانه‌‏اي صورت دهد. بديهي است كه در صورت موافقت موكلم رفتار به عمل آمده با وي در طول مدت بازداشت، در تمامي مراجع ذي‌‏صلاح جهت احقاق حق منعكس خواهد شد.

Copyright: gooya.com 2016