دوشنبه 24 بهمن 1384

استراتژي کله پاچه در ستيز با استراتژي قورباغه، طنزنوشته اي از ف. م. سخن

استاد فرهيخته جناب دکتر حسن عباسي در مورد استراتژي هاي دشمن به طور عام و "استراتژي قورباغه" به طور خاص يادداشت گران سنگي منتشر فرموده اند که خوانندگان محترم را پيش از مطالعه ي اين مطلب به خواندن آن دعوت مي کنم. در نوشته ي استاد، ترفندهاي پيچيده ي دشمن غدار و چگونگي آب پز شدن تدريجي امت شهيد پرور توضيح داده شده ولي در مورد نحوه ي مقابله بحث مفصلي صورت نگرفته که اينجانب اين وظيفه ي خطير را بر عهده مي گيرم.

جمهوري اسلامي ايران با دکترين ويژه ي خود موفق به جذب افکار عمومي جهانيان شده و استراتژي جديدي به نام "استراتژي ... گيجه" در چارچوب ِ سياست بين الملل و حقوق ملت ها طرح کرده که خود از اجزاء مختلفي تشکيل شده است. لازم به ذکر است که استراتژيست هاي بزرگ عالم سياست، هم اکنون در انستيتوهاي تحقيقاتي وابسته به سي آي اِ و تينک تنک هاي اروپايي به کمک ابر رايانه ها مشغول تجزيه و تحليل اين استراتژي بي نظير هستند و آن طور که از طريق مرکز دکترينال به اينجانب اطلاع داده شده، تاکنون دو ابررايانه که پيش از اين در کار پيش بيني وضع هوا و محاسبات انفجارهاي هسته اي بودند و مي توانستند در بازي شطرنج، کاسپاروف را مثل آب خوردن ببرند در اثر پيچيدگي مُدل ِ اين استراتژي و افزايش حرارت ناشي از پروسسينگ ديتاهاي پارادوکسيکال کاملا سوخته و از بين رفته اند.

البته بر اهل فن پوشيده نيست که جمهوري اسلامي همواره چند استراتژي را به طور همزمان و موازي به کار مي گرفته و به همين لحاظ ما مراکز مختلف تصميم گيري داريم که اگر يکي از آن ها به هر دليل موفق به پيشبرد اهداف بلند مدت نشد، ديگري بلافاصله جايگزين و وارد عمل مي گردد. مراکز مختلف سپاه، حوزه هاي علميه، بيت آيت الله مصباح، بيت مقام معظم رهبري، مجمع تشخيص مصلحت نظام، شوراي نگهبان و ده ها مرکز تصميم گيري ديگر در ايران مشغول به کار و اتخاذ تصميم هستند و اين امر باعث شده تا کشورهاي غربي دچار "... گيجه" شوند و از اين رو استراتژيست هاي فرنگي به اين استراتژي در دانشکده هاي نظامي نام "GG Strategy" نهاده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در کنار اين راهبرد، استاد بزرگ جناب آقاي حسين شريعتمداري، "استراتژي کله پاچه" را مطرح کرده اند که اخيرا با طرح آن، جهان در شگفتي فرو رفته است. ايشان که تا زمان پيروزي جناب دکتر احمدي نژاد با استراتژي "سيراب، شيردون، شکمبه" به طور رو در رو با مخالفان سياسي و اهل قلم اپوزيسيون مقابله مي کردند در يک صبح مفرح پاييزي بعد ازاستقرار در دفتر روزنامه ي کيهان، استراتژي کله پاچه به ذهن خلاق شان رسيد. در اين استراتژي، رئيس جمهور آمريکا، و به طور اولي روساي جمهور تمام کشورهاي دشمن، زماني که به جمهوري اسلامي چشم مي دوزند، به نظر مي رسد که از هر طرف به آن نگاه مي کنند. با طرح اين استراتژي دوران ساز، راه هاي مقابله با اين نگاه امنيتي-نظامي - که احتمالا منجر به شليک موشک هاي کروز از مراکز مختلف اقيانوس هند تا بحر احمر به سمت پايگاه هاي دفاع تاکتيکي ايران خواهد شد - مورد بحث کارشناسان "مرکز مبارزه با تمدن ها و تسريع ظهور آقا امام زمان" قرار گرفت و ضد استراتژي "در ِ قابلمه" يا "گردش ملاقه" همراه با شليک موشک شهاب 3 با کلاهک ِ فوق سري Z.A.R.N.I.C.H. 23 مطرح شد و به تصويب مقام معظم رهبري رسيد. دراين ضد استراتژي، در ِ قابلمه ي کله پاچه، فوري گذاشته مي شود، و کله پاچه قادر به نگاه مستقيم به ما که در تحليل آمريکايي ها هدف نهايي در محور شرارت هستيم نخواهد بود. در طرح "گردش ملاقه"، ارگان هاي تصميم گيري، کله پاچه را در داخل قابلمه، با بزرگ سازي مسائلي مانند کاريکاتورهاي ضد اسلامي - بعد از چهار ماه از تاريخ انتشارشان - و حمله ي غير منتظره و بي دليل به سفارت هاي انگليس و اتريش به جاي سفارت دانمارک و خرد کردن شيشه ي مغازه هاي اطراف به جاي شيشه هاي سفارت و ربط دادن خانم مرکل به هيتلر که با يک من سريش هم به هم نمي چسبند و انکار تمام و کمال هولوکاست و دادن سيگنال هاي متناقض به کشورهاي دشمن و نيمه دشمن چنان مي گردانند و گيج مي کنند که چشم هاي کله پاچه لوچ مي شود و مسير نهايي اش را که همانا چهره ي مقدس نظام اسلامي ماست گم مي کند.

در نوشته هاي آتي به طرح و بررسي ساير استراتژي هاي دشمن شکن خواهيم پرداخت.

سخنعلي غياث آبادي
دانشجوي سال اول رشته ي دکترينال شناسي جمهوري اسلامي ايران ( فعلا در حال دادن کنکور هستم و سال آينده اگر قبول شوم دانشجو خواهم شد).

عکس از YUKI’S DIARY

[وبلاگ ف. م. سخن]

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استراتژي کله پاچه در ستيز با استراتژي قورباغه، طنزنوشته اي از ف. م. سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016