چهارشنبه 3 اسفند 1384

سخنگوي حزب‌‏الله ايران: کل فعاليت ماهواره ما در خارج از کشور خواهد بود، ايلنا

- راه‌‏اندازي شبكه ماهواره‌‏اي را با جديت دنبال مي‌‏كنيم
- براي راه‌‏اندازي شبكه نيازي به كسب اجازه از صدا و سيما نمي‌‏بينيم


تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي حزب‌‏الله ايران گفت: با توجه به اتفاقات پيش آمده در توهين به پيامبر اكرم اسلام(ص)و مقدسات ديني، اين تشكل با جديت هر چه تمام‌‏تر در پي راه‌‏اندازي شبكه ماهواره‌‏اي خود است.

مجتبي بيگدلي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با تاكيد بر اينكه اين جريان به شكل سازمان‌‏يافته از سوي مجامع غربي هدايت مي‌‏شود، گفت: در چنين شرايطي نمي‌‏توان از دولت انتظار داشت كه به تنهايي در مقابل اين جريان ايستادگي كند و در اشاعه معارف غني اهل بيت تلاش كند.

وي گفت: اين مساله تنها وظيفه دولت نيست بلكه مردم، جوامع علمي و حوزه‌‏هاي علميه نيز وظيفه دارند در اين زمينه اقدام كنند و انتظار نداشته باشند كه دولت به تنهايي چنين كاري را انجام دهد.

بيگدلي با اشاره به پيشرفت‌‏هاي فني شبكه ماهواره‌‏اي خيبر، گفت: تجهيزات نرم‌‏افزاري و سخت‌‏افزاري شبكه آماده شده است و ما اين آمادگي را داريم كه از اوايل سال آينده كليد اوليه كار را بزنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي حزب‌‏الله ايران افزود: ما براي راه‌‏اندازي شبكه خود دليلي براي گرفتن مجوز نمي‌‏بينيم اما چون قوانين ما اين طور مي‌‏گويد و نگراني‌‏هايي نيز در اين باره وجود دارد، در اين زمينه تعامل لازم را با مراجع ذيربط خواهيم داشت.
بيگدلي با تاكيد بر اينكه حزب‌‏الله ايران براي راه‌‏اندازي شبكه ماهواره‌‏اي خود نيازي به كسب اجازه از صدا و سيما نمي‌‏بيند، گفت: كل فعاليت ما در خارج از كشور خواهد بود، ضمن اينكه ما براي مخاطبان خارج از كشور و در راستاي ترويج معارف غني اهل بيت برنامه توليد خواهيم كرد و قطعا ما در دو كشور ديگر دفتر هدايت برنامه خواهيم داشت.

وي افزود: ما امروز نمي‌‏توانيم دست روي دست بگذاريم و شاهد باشيم كه احساسات مردم و ارادتمندان اهل بيت به سخره گرفته مي‌‏شود و در هميين راستا دولت نبايد تنگ‌‏نظري به خرج دهد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي حزب‌‏الله ايران: کل فعاليت ماهواره ما در خارج از کشور خواهد بود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016