چهارشنبه 17 اسفند 1384

تجمع روز زن در پارک دانشجو به خشونت کشیده شد، ادوار نيوز

ادوار نیوز : تجمع عصر امروز چهارشنبه در پارک دانشجو تهران به مناسبت روز جهانی زن با برخورد شدید نیروهای امنیتی و انتظامی مواجه شد .

به گزارش خبرنگار ادوار نیوز از پارک دانشجو این تجمع از ساعت 16 عصر با حضور بیش از 800 نفر از زنان و مردان که دست یکدیگر را در دست گرفته بودند و به راهپیمایی در صحن روبروی تاتر شهر پرداختند آغاز شد . در این هنگام نیروهای انتظامی و گارد ویژه به دور آنها حلقه زده و از ادامه حرکت آنها جلوگیری به عمل آوردند .

به گزارش خبرنگار ادوارنیوز ماموران گارد ویژه که نتوانسته بودند مانع حرکت تجمع کنندگان شوند به همراه نيروهاي لباس شخصی که گفته می شد از نیروهای بسیجی هستند اقدام به ضرب و شتم ایشان کردند و پلاکاردهای آنان را پاره کردند .

تعداد 15تا 20 نفر از تجمع کنندگان در دقایق اولیه اکثرا توسط لباس شخصی ها بازداشت و به وسیله اتومبیل های عادی به مکان نامعلومی منتقل شده اند.

تعدادی از بازداشت شدگان دانشجو هستند.

سیمین بهبهانی نیز که در این تجمع شرکت کرده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت .

همچنین از هرگونه عکس برداری و فیلم برداری از این تجمع جلوگیری می شود . تعدادی از بازداشت شدگان نیز کسانی بوده اند که در حال تصویر برداری بوده اند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همراه با ضرب و شتم تجمع کنندگان عابرین نیز به جمع تجمع کنندگان پیوستند و رفت و آمد در تقاطع خیابانهای ولیعصر و انقلاب به شدت مختل شده است .

نیروهای انتظامی در پاسخ به پرسش های عابرین در مورد علت تجمع عنوان می کردند که در حال پاکسازی توزیع کنندگان ترقه های چهارشنبه سوری هستند .

تا ساعت مخابره این خبر (16:45) تجمع کنندگان که با سرکوب شدید مواجه شده بودند ، همچنان به صورت پراکنده در محل حضور دارند .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع روز زن در پارک دانشجو به خشونت کشیده شد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016