پنجشنبه 25 اسفند 1384

احمدي نژاد: روز مرگ اسرائيل غاصب روز استقرار صلح در خاورميانه خواهد بود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس جمهور گفت:‌‏ اعتقاد ما بر اين است كساني كه رژيم اشغالگر قدس را در قلب جهان اسلام برپا كرده اند تنها براي ايجاد ناامني، التهاب و تهديد دائمي در منطقه دست به اين كار زده‌‏اند و قصد دارند بدين ترتيب بين كشورها تفرقه ايجاد كنند.

به گزارش خبرنگار ايلنا،"محمود احمدي نژاد"،در ادامه سفر استاني خود به استان گلستان در جمع مردم شهرستان راميان حاضر شد و با آنها ديدار كرد .
رئيس جمهور در اين ديدار ماهيت رژيم اشغالگر قدس را ايجاد درگيري و تهديد خواند و تصريح كرد: اگر روزي آرامش و صلح در منطقه ايجاد شود آن روز، روز مرگ اسرائيل غاصب خواهد بود.
وي ادامه داد: يكي از دلايل فشار به ملت ما اين است كه ما را از مساله كليدي فلسطين غافل كنند تا با سركوب مردم مظلوم اين كشور، فضاي مطلوب در اختيار آن رژيم قرار دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه امروز همه عوامل در جهت سقوط و نابودي رژيم اشغالگر است، اضافه كرد: يكي از علتهاي جو سازي و گنده گويي و تهديد برخي از قدرتها عليه فعاليتهاي هسته‌‏اي ايران صرفا به خاطر دفاع از آن رژيم غاصب است.
احمدي نژاد ادامه داد: اسرائيل كليه سلطه قدرتهاي بزرگ در منطقه است و اين نقطه ضعف آن قدرتهاست، از همين رو هر ضربه‌‏اي كه مردم فلسطين به اين رژيم وارد مي‌‏كند پايه هاي مستكبران مورد هدف قرار مي‌‏گيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: روز مرگ اسرائيل غاصب روز استقرار صلح در خاورميانه خواهد بود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016