چهارشنبه 16 فروردین 1385

راه های جدید رسیدن به خدا! سیامک ثنا الدین

آقا روزگار عجیب و غریبی است .
ما مدتهاست که با جمعی از عقلا می اندیشیدیم که این خط و نشانها که دولت اسلامی ما می کشد از کجا می کشد. به کدام توان نظمی دلگرم است که دنیا را به مبارزه می خواند . اما تازه با مانور نظامی اخیر ایران اسلامی در منطقه خلیج فارس، فهمیدیم بابا جل الخالق عجب موشکهایی داریم و عجب اژدرهایی!!!! واقعا چه شانسی آوردیم و عجب عقلی به خرج دادیم که در این مهلت 30 روزه شورای امنیت سازمان ملل توان نظامی و تجهیزات جنگی مان را در مانور نظامی "پیامبر اعظم " به معرض نمایش بگذاریم .
ماشاء ا... یکی از یکی شبیه تر به نسخه های روسی که حاصل تلاش جوانان بومی مسکو وحومه است که حالا در خانه های سالمندان روسیه روزگار می گذرانند !
تصور کنید وقتی توضیحات این سلاحهای مخوف را به حاج آقا های بالا دستی می دادند چه آبی از لب و لوچه شان سرازیر شده که خداوندا عجب قدرتی دارند این مسلمین و ما خبر نداشتیم . چنان با این تجهیزات مقابل امریکا و بلکه دنیا بایستیم که خودشان انرژی هسته ای را رایگان به در خانه هامان بلکه بیوتمان لوله کشی کنند !
فقط این وسط عقلا دلشان برای آمریکا و اذنابش می سوزد که از این نوع تکنولوژی ها بی بهره اند و جوانانشان بجای اختراعات نظامی مشغول باده گساری و سایر اند . واقعا وات ا پیتی !!!
البته توان تکنولوژیکی ایرانیان از همان روزها که پژو را با موتور پیکان و بالعکس تولید کردند معلوم بود . همان موقع جهانیان انگشت بر دهان ماندند که بابا اینا دیگه کی اند !!! چرا به فکر ما نرسیده بود !!!!
اکنون ایران اسلامی (بخشی از ایران مابین دریای خزر و خلیج همیشه فارس) با تکیه برهمین توانائیها توانسته است موشک ها و اژدرهای اسلامی بسازد این هوا آنهم با موتور نمونه های روسی مربوط به زمانی که هولوکاست داشت اتفاق می افتاد . جل الخالق.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نمونه این اژدرها اژدر زیر آبی حوت است که تماما نتیجه فناوری بومی است و البته شباهتهایی هم به اژدر روسی بنام شکوال دارد که اتفاقی است .!!
در این میان مهمترین نوع تجهیزات نظامی که در مانور اخیر ایران در خلیج فارس بکار گرفته شده است قایق پرنده یا هواپیمای قایق (هنوز اسم دقیق بدلیل اختلاف علما انتخاب نشده است ) می باشد البته اینکه شباهتهای بسیاری با نمونه روسی بنام اکرانوپلان دارد چیزی از توانمندی ایران اسلامی کم نمی کند چرا که اینجور چیزها در ایران اسلامی عادی است .!!! این هواپیما که با موتور ملخی بله درست شنیدید موتور ملخی و سرعتی بالغ بر دقت کنید بالغ بر 185 کیلومتر در ساعت پرواز می کند و "به گونه ای طراحی شده اند که يک سرنشين دارد و از ارتفاع حدود ده متری روی سطح آب پرواز می کندو هيچ رادار دريايی يا هوايی نمی تواند آن را رديابی کند و در حال پرواز قادر به شليک موشکهايی است که دقيقاً به هدف می خورند." حال هواپیمایی با موتور ملخی و با سرعت 185 کیلومتر در ساعت چگونه قادر به شلیک موشکهایی است که دقیقا به هدف میخورند خود از توان نظامی سربازان اسلام خبر می دهد !!!

خلاصه ما هم اخیرا به جمع کسانی پیوسته ایم که با افتخار می گوئیم " انرژی هسته ای حق مسلم ماست "! اما قبل از آن اعلام می کنیم که به راههای رسیدن به خدا سه مورد را هم اضافه کنید : موشک ، اژدر ، قایق پرنده!!!

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2006/04/060404_mf_arms.shtml

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راه های جدید رسیدن به خدا! سیامک ثنا الدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016