دوشنبه 21 فروردین 1385

ايران از هفته آينده وارد باشگاه اتمي مي شود، ايرانيوز

دو سه روز ديگر صبر كنيد، چون خبرهاي بسيار خوبي در مورد فعاليت‌هاي هسته‌اي كشور در راه است.
اين جمله روز گذشته از سوي برخي مقامات سياسي، پارلماني و هسته‌اي كشور چندين بار در پاسخ به خيل سؤالات خبرنگاران كنجكاو رسانه‌ها مطرح شد. آقازاده رييس سازمان انرژي اتمي و آصفي سخنگوي وزارت امور خارجه از جمله مسوولاني بودند كه بر روي اين مطلب تاكيد كردند.در اين حال يك مقام مسؤول در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين خبر مهم را محمود احمدي‌نژاد در سفر آتي به استان خراسان رضوي اعلام خواهد كرد يا خير، با لبخندي معنا دار البته سكوت نمود.

به گزارش خبرگزاري ايرانيوز، روز گذشته آقازاده رياست سازمان انرژي اتمي ايران در پارلمان حاضر شد و به نمايندگان مجلس اطمينان داد كه خبرهاي خوبي در مورد فعاليت‌هاي اتمي كشور در راه است.

همزمان يك مقام آگاه و مسؤول ديگر نيز به خبرنگار ايرانيوز كه پيگير مسأله هسته‌اي بود، همين پاسخ را داد و خواست تا چهارشنبه يا پنجشنبه و حداكثر جمعه همين هفته صبر كنيم، چون خبرهاي مهمي به گوش خواهد رسيد. اين مقام مسؤول در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين خبرهاي مهم را محمود احمدي‌نژاد در سفر آتي به استان خراسان رضوي اعلام خواهد كرد يا خير،با لبخندي معنا دار البته سكوت نمود.

اما اين خبر خوب چه خواهد بود؟

يك نماينده مجلس در گفت و گو با ايرانيوز اين خبر را چنين پيش‌بيني كرد: رييس جمهور ظرف دو سه روز آينده دستيابي ايران به غني‌سازي اورانيوم به ميزان 5/3 درصد را اعلام خواهد كرد. در اين صورت جمهوري اسلامي ايران نياز به اقدامات ديگر ندارد و عملاً عضو باشگاه اتمي جهان خواهيم شد.

نماينده ديگري نيز با تاييد اين مطلب اعلام كرد خبر دستيابي ايران به غني‌سازي اورانيوم به ميزان 5/3 درصد به زودي توسط رييس جمهور اعلام مي شود.

در همين رابطه پرويز سروري نماينده تهران نيز شنيده هاي خود را ورود ايران به باشگاه اتمي اعلام كرد.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در بيان شنيده‌هايش در خصوص اخبار خوبي كه چند تن از مقامات هسته‌اي از آن سخن گفته‌اند، تصريح كرد: ما هم اخباري شنيده‌ايم مبني بر اين كه ايران چرخه هسته‌اي خود را تكميل كرده و به طور خودكار وارد باشگاه اتمي شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پرويز سروري در گفت و گو با ايرانيوز با اشاره به جلسه احمدي‌نژاد با خانواده‌هاي معظم شهدا گفت: دراين جلسه آقاي احمدي‌نژاد تلويحاً عنوان كردند كه ايران تقريباً از نقطه حساس در بحث هسته‌اي عبور و چرخه را تكميل كرده است. با اين وضعيت، ايران به طور خودكار وارد باشگاه اتمي شده است.

وي افزود: با اعلام تكميل چرخه هسته‌اي، روند عادي مي‌شود و رفتار با ايران يك روند معمولي را طي خواهد كرد.
لازم به ذكر است كه مجموعه اين خبر هنوز به صورت رسمي تاييد نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايران از هفته آينده وارد باشگاه اتمي مي شود، ايرانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016