پنجشنبه 24 فروردین 1385

وزير دفاع: آمريكا در اجراي ديپلماسي مرعوب‌سازي ، شكست خورده است، ايرنا

مشهد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۱/۲۴‬

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: آمريكا در اجراي سياست اتهام زني، فريب، تهديد و مرعوب‌سازي ايران، شكست خورده است.

سردار سرتيپ مصطفي محمد نجار روز پنجشنبه در جمع فرماندهان لشگر پنج نصر سپاه مشهد افزود:هوشياري و حضور پرصلابت مردم در صحنه،هوشمندي مسوولان، قدرت و صلابت نيروهاي مسلح و مدافعان سرافراز ايران اسلامي، اجازه نخواهد داد اهداف شوم آمريكا عملي شود.

وي با اشاره به‌اينكه نمايش قدرت جان بركفان سپاه و بسيج مردمي‌در رزمايش پيامبر اعظم(ص) تئوريسين‌هاي نظامي آمريكا را دچار سر درگمي و تناقض گويي كرده، گفت: ملت ايران هشت سال با كمترين امكانات نظامي در محاصره و تحريم در برابر دنياي استكبار مقاومت نمود و آنها را به عقب نشيني و اعتراف به حقانيت ايران وادار كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او افزود: آمريكا براي سرپوش گذاشتن به رسوايي و جنايات بي‌شمار خود كه فهرست بلندي از شرارت، ترور، ناامني، شكنجه و حمايت از تجاوز نظامي صدام به ايران را تشكيل مي‌دهد با فرافكني و اتهام زني وقيحانه براي حقوق بشر ، صلح و امنيت جهاني، اشك تمساح مي‌ريزد.

سردار نجار اظهار داشت : امروز ايران اسلامي با اتكاء به خداوند متعال و با پشتوانه عظيم نيروهاي مردمي، فداكار و با تجربه، مسير توسعه، پيشرفت و آباداني را طي مي‌كند و با تحقق شعار "ما مي‌توانيم"، موانع اين حركت مقدس را از پيش رو بر خواهد داشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: آمريكا در اجراي ديپلماسي مرعوب‌سازي ، شكست خورده است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016