سه شنبه 29 فروردین 1385

احضار سردبیر روزنامه ندای آذرآبادگان به خاطر افشاگری یک رانت خواری کلان

در پی افشاگری های روزنامه ندای آذرآبادگان از جریان یک رانت خواری بزرگ و پایمال شدن حقوق کلان بیت المال، سردبیر این روزنامه به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز احضار شد.
در این رانت خواری سرسام آور که در قالب تاسیس شرکت موسوم به نمایشگاه بین المللی تبریز، دست بعضی مقامات دولتی از جمله وزیر مسکن و شهرسازی سابق بیرون آمده است، چندین تریلیارد ریال حقوق مردم و بیت المال تاراج شده است.
عبدالعلی زاده که پیش از ارتقاء به مقام وزارت حدود 5 سال در مقام استانداری آذربایجان شرقی فعالیت می کرد از همان دوران شالوده تاسیس بعضی بنگاه های کلان اقتصادی از جمله نمایشگاه بین المللی و شرکت موسوم به توسعه آذربایجان را بنا نهاد و با سوء استفاده از موقعیت خود حجم کلانی از منابع و امکانات ملی و دولتی را در اختیار این موسسات قرار داد.
عبدالعلی زاده هم اینک پس از برکناری از وزارت مسکن و شهرسازی تلاش می کند با همدستی فردی بنام حبیب ماهوتی که از وی به عنوان شریک تجاری او نام برده می شود، طرح دستیابی به 250 میلیارد تومان ثروت باد آورده را به اجرا درآورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روزنامه ندای آذرآبادگان در دو شماره اخیر خود و علیرغم تهدید های خطرناک باندهای مافیایی اقدام به افشاگری از پشت پرده این غارتگری بی رحمانه بیت المال کرده و بر این اساس طی دو روز متوالی به دادسرا احضار شده است.
خبر می رسد عوامل این باند مافیایی تلاش گسترده ای برای نفوذ در دستگاه قضایی برای ضربه زدن به روزنامه و مدیریت آن هستند.

***

لازم به ذکر است سایت روزنامه ندای آذرآبادگان به آدرس www.nedayeazarabadegan.com و سایت خبری روزنامه به آدرس www.naa.ir در دسترس علاقمندان محترم می باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احضار سردبیر روزنامه ندای آذرآبادگان به خاطر افشاگری یک رانت خواری کلان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016