چهارشنبه 30 فروردین 1385

باهنر با حضور در جمع تجمع‌كنندگان معترض به بدحجابي: طرح الگو و لباس مناسب با اولويت در مجلس رسيدگي خواهد شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در جمع معترضين بدحجابي كه در مقابل مجلس تجمع كرده بودند، گفت: ان‌شاءالله ما مسوولين كه مدعي هستيم خدمتگزار شما هستيم، به پيامبر اكرم(ص) تاسي بيشتري داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، محمدرضا باهنر به معترضين گفت: از دغدغه‌هاي شما متشكرم، حرف شما كاملا حق است و دولت نهم و مجلس هفتم كه ادعايشان اين است كه دنبال اصول و ارزش‌ها هستند در وسع خود بعضي اقدامات را در اين زمينه انجام داده‌اند، ولي براي انجام اين اقدامات بايد تقسيم كار صورت گيرد.

باهنر با بيان اين كه مجلس هفتم از ابتداي كار خود دغدغه جدي حاكم كردن ارزش‌ها را در برنامه‌هاي خود داشته است، ادامه داد: كميسيون فرهنگي به طور جدي دنبال مسايل سلبي و ايجابي است و اگر به نظام‌هاي طاغوتي دست بالايي داريم موضوع فرهنگي است و امام (ره) نيز فرمودند كه انقلاب ما فرهنگي و عقيدتي است.

رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: اميد همه ما و شما اين است كه از استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران نفع ببريد و آن حاكميت ارزش‌ها و اصول اسلام باشد.

باهنر به معترضين گفت كه ديروز مجموعه قوانين سلبي و ايجابي مربوط به حجاب و رعايت شئونات زن مسلمان كه در بايگاني مجلس وجود داشت را مرور كرديم و هر چند قبلا در اجراي قوانين مشكل داشتيم ولي الان دغدغه دولت و مجلس اين است كه قوانين خاك نخورند.

نماينده كرمان خاطرنشان كرد: مزيت قانون زماني بروز مي‌كند كه به صحنه عمل و اجرا درآيد، اما اين كار فرهنگي است و نه اقتصادي و امنيتي، كه با گرفتن، ‌زدن و بستن پيش برود.

وي تاكيد كرد: كار فرهنگي توامان است هم بايد ايجابي باشد و هم سلبي.

باهنر به تجمع‌كنندگان گفت كه زمان را از دست ندهيد و كار را پيگيري كنيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: ما پيگيري شما در اصرار به اين مساله را ارج مي‌نهيم و به صورت جدي موضوع را پيگيري مي‌كنيم، شما نيز پيام‌تان را به دستگاه اجرايي برسانيد.

وي ادامه داد: اميد است با دولت حزب اللهي و اصولگراي آقاي احمدي‌نژاد و مجلس هفتم بخشي از قدم‌هاي اساسي برداشته شود و قوانين سلبي و ايجابي مربوط به حجاب اجرا شود.

نايب رييس مجلس تصريح كرد: در مورد الگو و لباس مناسب، كميسيون فرهنگي كار حساب شده‌اي كرده و به نتيجه رسيده و تصميم گرفته‌ايم كه اين طرح را در اولويت رسيدگي در صحن قرار دهيم.

پس از صحبت‌هاي باهنر ناصري نماينده بابل، فاطمه آجرلو،‌ ستار هدايت‌خواه نيز در جمع تجمع كنندگان سخنراني كردند.

Copyright: gooya.com 2016