چهارشنبه 30 فروردین 1385

بيانيه تجمع‌كنندگان معترض به بدحجابي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

جمعي از زنان خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان براي دومين روز در اعتراض به بدحجابي و فساد اخلاقي در مقابل مجلس تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تجمع امروز در مقابل مجلس پس از قرائت يك بيانيه پايان يافت.

متن بيانيه‌اي كه توسط يكي از زنان تجمع كننده مقابل مجلس در اعتراض به بدحجابي قرائت شد، به شرح زير است:

« بيانيه جمعي از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و امت حزب الله در اعتراض به وضعيت اسف‌بار بي‌حجابي و بي‌بند و باري در جامعه:

« امروز امت اسلام و ملت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است؛ به هدايت او، به بشارت و انذار او، .... در سايه اين نام و اين ياد ملت ما درس‌هاي پيغمبر را بايد مرور و آنها را به درس‌هاي زندگي و برنامه‌هاي جاري خود تبديل كند.» مقام معظم رهبري

با سلام و درود به پيامبر عظيم‌الشان اسلام و خاندان مطهر او- صلوات الله عليهم اجمعين-

و با درود به روح بلند امام راحل (ره) و شهدا و با تحيات فراوان محضر مقام معظم رهبري، بزرگ جانباز انقلاب كه پيروزي غرورآفرين جوانان مومن و دانشمند ما در دستيابي به چرخه كامل توليد سوخت هسته‌اي و ديگر دستاوردهاي علمي و فني، مرهون رهبري‌ها و تدابير خردمندانه آن حضرت است؛

و با سپاس فراوان از مسوولين محترم كشور عزيزمان، به خصوص رييس جمهور محترم و محبوب و دولت خستگي ناپذير و اصولگرا و نيز نمايندگان عزيز مجلس كه قاطعانه براي اعتلاي ايران اسلامي تلاش مي‌كنند و در انديشه گسترش عدالت، تحكيم هر چه بيشتر فضاي همبستگي و وحدت در كشور و اسلامي‌تر كردن فضاي جامعه شهيد پرور ايران هستند.

رييس محترم و نمايندگان شجاع و متدين مجلس شوراي اسلامي

كه خود از ايثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهدا و دلسوختگان و ياران انقلابيد‌، ما به نمايندگي از خانواده‌هاي معظم شهدا،‌ جانبازان، ايثارگران و امت حزب‌الله به خانه ملت پناه آورده‌ايم تا توجه شما عزيزان را بيش از پيش به نكاتي جلب كنيم كه غفلت از آنها مي‌تواند خسارات جبران ناپذيري براي جمهوري سرافراز اسلامي ايران در پي داشته باشد.

1- همان گونه كه مي‌دانيد، متاسفانه اشاعه بي‌حجابي و بي‌بند و باري در كشور مقدس ما حتي در شهرهاي مذهبي، دل اكثريت ملت شهيدپرور و آزاده را سخت به درد آورده و كيان اخلاقي، عاطفي و امنيت روحي رواني خانواده‌ها را به مخاطره افكنده است.

به نظر مي‌رسد در شرايطي كه كشور با سرعت تحسين برانگيزي براي جبران فاصله‌هاي علمي خود با آن چه شايسته اوست پيش مي‌رود، دشمن براي مقابله با شتاب روزافزون جوانان ما در عرصه‌هاي علمي و فن‌آوري و به خصوص معنويت، دست به توطئه شناخته شده گسترش فساد و بي‌بند و باري زده است.

متاسفانه بيم آن مي‌رود اين ترفند برخي جوانان با استعداد و نيروهاي بالقوه آينده‌ساز ما - كه نقطه قوت نظام به شمار مي‌روند - را تحليل برد و در آينده ايران را به عنوان تنها كشور پيرو اهل بيت - عليهم السلام - در جهان، با مشكلاتي جدي مواجه سازد. به علاوه با گذشت دوران جواني، آنان متوجه خسران جبران‌ناپذير خود در زندگي و طبيعتا دچار ياس و سرخوردگي و مشكلات روحي فراوان مي‌شوند و امروز شما مسوولان آگاه و پرتلاش وظيفه داريد براي نجات آنان از اين ورطه هولناك تلاش كنيد.

2- همگان مستحضرند آن چه امروز چهره شهرهاي ميهن ما را آلوده و كاسه صبر امت حزب الله را لبريز ساخته و ما را شرمنده امام (ره) و شهدا كرده، محصول تهاجم فرهنگي دشمن از يك سو و تساهل و تسامح و اباحه‌گري‌هاي برخي مسوولان سياسي و فرهنگي كشور در سال‌هاي گذشته بوده است؛ اما اينك در سالي كه به نام «رحمه اللعالمين» مزين است، جا دارد تا مردم و مسوولان دلسوز در قواي سه گانه،‌عاشقانه زير پرچم پيامبر اعظم (صلوات الله عليه و اله) بايستند و شجاعانه از آن پاسداري كنند.

3- ما نيك مي‌دانيم تمام تلاش مجلس محترم هفتم در جهت فراهم آوردن رضايت خداوند و قاطبه مردم صبور و فهيم ايران اسلامي است و به حق قدم‌هاي بزرگي در اين راه برداشته‌ايد. اكنون گاه آن رسيده تا برگ درخشان ديگري به پرونده افتخارآميز خود بيفزاييد و آن فراهم آوردن شرايط تحقق آيات نوراني قرآن كريم و اجراي سنت و سيره و كلام مقدس نبوي در زمينه گسترش عفاف و حجاب و تقواي الهي در جامعه اعم از مراكز آموزشي و تربيتي، تفريحي، بازارها و مراكز خريد، فرهنگسراها، شهرك‌هاي ساحلي و مناطق آزاد تجاري، ادارات دولتي و رسانه‌هاي عمومي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به خصوص از مسوولان متعهد صدا و سيما و رسانه‌ها مي‌خواهيم تا در اين زمينه به ياري جوانان و فرزندان اين مرز و بوم بشتابند و با همكاري و همياري يكديگر توطئه دشمنان اسلام را خنثي سازند.

4- ما از مجلس هفتم انتظار داريم تا در جهت تصويب قوانيني كه ضامن حاكميت روح معنويت و سلامتي اخلاقي خانواده‌ها باشد تلاش كنند و از جمله اين كه خلاهاي قانوني كه منجر به اهانت عده‌اي گستاخ و حرمت شكن به فضاي اسلامي جامعه مي‌شود را برطرف سازند.

5- ما به نمايندگي از ملت ايران از قواي محترم سه گانه مي‌خواهيم با همكاري و هماهنگي كليه دستگاه‌هاي قانون‌گذاري و اجرايي، شرايط رشد سالم جوانان را در پرتو رعايت حريم‌هاي الهي فراهم آورند و به خصوص با طراحان لباس‌هاي مبتذل (به نام مانتو و پوشش!) و عناصر اشاعه دهنده فساد و فحشا در كشور كه عموما به مراكز صهيونيستي وابسته‌اند برخورد قاطع و ريشه‌اي و دايمي نمايند.

در پايان شما نمايندگان عزيز و غيرتمند مجلس را به سوزدل حضرت زينت (سلام الله عليها) در عصر عاشورا قسم مي‌دهيم سوز دل ما را درك كنيد و تا ديرتر نشده براي نجات جوانان‌مان، مردانه پاي در ميدان مبارزه‌اي علمي، كارشناسانه و ريشه‌اي با معضل فساد اخلاقي، ‌بي‌حجابي و بي‌بند و باري نهيد كه شهدا چشم انتظارند!

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

جمعي از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و امت حزب‌الله

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه تجمع‌كنندگان معترض به بدحجابي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016