سه شنبه 5 اردیبهشت 1385

محمد سلامتي: سازمان مجاهدين انقلاب مذاكره با گروه‌‏هاي مخالف و دگرانديش را در دستور كار خود قرار داد، ايلنا

كميسيون بازنگري در مواضع سياست خارجي سازمان مجاهدين انقلاب تشكيل شد

تهران- خبرگزاري كار ايران

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي مذاكره با گروه‌‏هاي جناح مخالف و دگرانديش را به منظور انتقال ديدگاه‌‏ها و رفع سوءبرداشت‌‏ها در دستور كار خود قرار داد.

محمد سلامتي، دبير كل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با اشاره به جلسه دوشنبه شب شوراي سياسي اين حزب به خبرنگار "ايلنا"، گفت: در اين جلسه موضوع مذاكره با گروه‌‏هايي كه با ما سنخيت فكري ندارند از جمله گروه‌‏هايي از جناح مخالف و دگرانديشان مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد با توجه به اينكه برخي از گروه‌‏ها تقاضاي مذاكره با سازمان را مطرح كرده‌‏اند، اين امر انجام شود.
وي افزود: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي مراوده و مذاكره با گروه‌‏هاي مختلف را به عنوان يك اصل پذيرفته است و آن را جزئي از فعاليت هر گروه سياسي مي‌‏داند و معتقد است اين امر مي‌‏تواند به جدل‌‏هاي بي‌‏حاصل پايان دهد.
سلامتي با بيان اينكه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي مانند گذشته بر مذاكرات بين گروه‌‏ها و احزاب به خصوص مذاكراتي را كه براي سرنوشت كشور موثر باشد، تاكيد مي‌‏كند و آن را سودمند مي‌‏داند، افزود: مذاكرات زماني سودمند و منجر به نتيجه خواهد بود كه محورهاي گفت‌‏وگو مشخص و مورد پذيرش طرفين گفت‌‏وگو باشد.
وي همچنين از بازنگري در مواضع سياست خارجي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و تشكيل كميسيوني به اين منظور خبر داد و گفت: با توجه به مشي سازمان براي همه‌‏جانبه‌‏نگري، اين موضوع قرار است از نظرات صاحب‌‏نظران و شخصيت‌‏هايي كه عضو سازمان هم نيستند براي تدوين مواضع سياست خارجي حزب استفاده شود.
سلامتي تصريح كرد: پيش از اين برنامه حزب در سياست خارجي تدوين و در نشريه عصر ما اعلام شده بود اما اكنون تصميم به بازنگري داريم كه ان‌‏شاءالله مواضع سياست خارجي حزب به شكل جديد ارايه مي‌‏شود.
به گفته دبير كل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در جلسه دوشنبه شب دفتر سياسي اين حزب تقاضاي «راديو گفت‌‏وگو» و درخواست شبكه تلويزيوني المنار لبنان از اين حزب براي شركت در جلسات پرسش و پاسخ، مورد بررسي و موافقت قرار گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي از دعوت «راديو گفت‌‏وگو» براي شركت در جلسات پرسش و پاسخ استقبال مي‌‏كند، به شرط اينكه محدوديت‌‏هاي بي‌‏مورد در آن اعمال نشود.
سلامتي همچنين از دعوت تلويزيون المنار از اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي براي حضور در برنامه‌‏هاي آن به دليل وضعيت تلويزيون المنار و مخاطبان آن استقبال كرد.

Copyright: gooya.com 2016