جمعه 15 اردیبهشت 1385

سردار صفوي، فرمانده سپاه: گروهك هاي ضد انقلاب هيچ جايگاهي در بين مردم ندارند، ايرنا

سنندج، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۱۴‬

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: عوامل ورشكسته گروهكي و ضد انقلاب امروز هيچ جايگاهي در بين مردم كردستان ندارند.

سردار سرلشگر " رحيم صفوي " روز پنجشنبه در جمع نيروهاي مسلح استان كردستان در سنندج افزود: خوشبختانه استان كردستان با تلاش نيروهاي مسلح، سپاه، بسيج و مردم از امنيت بسيار خوبي برخوردار است و جاي هيچ نگراني در اين منطقه وجود ندارد.

وي مردم منطقه كردستان را مردماني شريف، اصيل، صبور و داراي غيرت ملي و اسلامي دانست و گفت: با تلاش اين مردم هم اكنون امنيت پايدار در اين منطقه برقرار است.

وي در ادامه ايران را امروز مقتدرترين و باثبات‌ترين نظام در خاورميانه دانست و افزود: امروز نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك قدرت با ثبات و تاثير گذار در معادلات سياسي خاورميانه از اقتدار ويژه‌اي برخوردار است و اين امر باعث ترس دشمنان شده است.

وي نظام جمهوري اسلامي را برگرفته از قرآن و سنت نبوي و علوي دانست و گفت: سپاه پاسداران حافظ نظام است و هر كجا كه نظام به خطر بيافتد سپاه جان خود را فداي نظام و استمرار آن مي‌كند و هرگز اجازه نمي‌دهد بيگانگان آسيبي به اين نظام الهي وارد كنند.

سردار صفوي گفت: انقلاب اسلامي فراتر از مرزهاي ايران است و ما از ملتهاي اسلامي و مظلوم جهان بخصوص مردم مظلوم عراق و فلسطين حمايت معنوي و سياسي مي‌كنيم.

وي در ادامه گفت: امروز سپاه پاسداران تامين امنيت را براي توسعه كشور و رفع محروميت بويژه در مناطق مرزي در اولويت دارد.

وي گفت: ما امروز امن‌ترين منطقه را در كشور در منطقه شمال غرب كشور داريم و پيشرفت و آباداني و توسعه در اين منطقه قابل قياس با استانهاي همجوار در كشورهاي همسايه نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه اظهار اميدواري كرد كه با خروج نيروهاي اشغالگر آمريكايي و اسراييلي از سرزمين عراق مردم اين كشور سرنوشت خود را به دست بگيرند.

در پايان اين مراسم فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سردار " رستگار پناه " را به عنوان فرمانده جديد قرارگاه حمزه سيدالشهداء شمال غرب كشور معرفي كرد و از زحمات سردار نوري فرمانده سابق اين قرارگاه قدرداني كرد.

Copyright: gooya.com 2016