جمعه 22 اردیبهشت 1385

مهدي كروبي: با كساني كه انتخابات مجلس هفتم و رياست‌‏جمهوري را تحريم كردند همكاري نمي‌‏كنيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل حزب اعتماد ملي با بيان اينكه حزب متبوعش در انتخابات مجلس خبرگان و شوراهاي شهر و روستا به صورت فعال حضور خواهد يافت، گفت: ما با كساني كه انتخابات مجلس هفتم و رياست‌‏جمهوري را تحريم كردند، به دليل اختلاف نظر همكاري نمي‌‏كنيم اما هر گونه آرايش و ائتلاف حزب اعتماد ملي در انتخابات پيش‌‏رو به شرايط حاكم بر جو جامعه بستگي خواهد داشت.

مهدي كروبي در بازديد از غرفه "ايلنا" در سيزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌‏ها به خبرنگار "ايلنا"، گفت: شرايط انتخابات آبان ماه مجلس خبرگان و اسفند ماه شوراها با شرايط انتخابات رياست‌‏جمهوري مجلس هفتم و شوارهاي قبلي فرق دارد و ما در اين انتخابات با افراد هم‌‏فكري كه در انتخابات گذشته نيز شركت داشتند، همكاري مي‌‏كنيم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا اصلاح‌‏طلبان در نظر دارند از چهره‌‏هاي جديد در انتخابات استفاده كنند، گفت: به طور مسلم معناي گردش قدرت دادن اجازه حضور به نيروهاي جوان‌‏تر براي نشان دادن خلاقيت‌‏ها و ظرفيت‌‏هاي آنهاست اما حضور چهره‌‏هاي جديد در انتخابات نياز به بررسي افراد دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كروبي در خصوص نامه احمدي‌‏نژاد به رييس‌‏جمهور آمريكا نيز گفت: مصلحت مي‌‏دانم كه همچنان از هرگونه اظهار نظردر مورد عملكرد مثبت و منفي دولت خودداري كنم اما براي مسوولين دولت براي خدمت‌‏رساني شايسته به مردم آرزوي موفقيت دارم.

Copyright: gooya.com 2016