سه شنبه 26 اردیبهشت 1385

تجمع تعدادي از دانشجويان دانشگاه كردستان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


تعدادي از دانشجويان دانشگاه كردستان در اعتراض به تعليق كانون‌هاي فرهنگي و انجمن اسلامي دانشجويان اين دانشگاه براي دومين روز در اين دانشگاه تجمع كردند.

آسو صالح، دبير كانون فرهنگي هه‌ژان اين دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين خبر گفت: بيش از 6 ماه است كه كانون‌هاي فرهنگي دانشگاه بدون صدور هيچ حكمي در تعليق به سر مي‌برند و دانشگاه هيچ مجوزي براي فعاليت اين تشكل‌ها نمي‌دهد. دانشجويان بارها خواستار برگزاري جلسه پرسش و پاسخ با مسوولين شده‌اند اما مسوولين حاضر به پاسخگويي نيستند.

اين فعال دانشجويي افزود: پس از اعلام آخرين درخواست دانشجويان براي گفت‌وگو ميان دانشجويان و مسوولين و عدم پذيرش از سوي مسوولين، دانشجويان به اين مساله اعتراض كردند و ديروز (دوشنبه) تحصني در دانشگاه برگزار شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صالح با تاكيد بر اينكه خواسته‌هاي دانشجويان صنفي است و بيش از 6 ماه است كه مطرح مي‌شود، مدعي شد: حراست دانشگاه از محتوا و شكل برنامه‌هاي انجمن و كانون‌هاي فرهنگي در ماه‌هاي مهر و آبان شكايت كرده است و به دليل اين شكايت مجوزي براي فعاليت صادر نمي‌شود. هفته‌ گذشته حكم يك ماه تعليق انجمن صادر شد اما براي سه كانون فرهنگي ديگر هنوز حكمي صادر نشده است.

وي با ابراز اين ادعا كه حراست دانشگاه مانع ورود تعدادي از دانشجويان به دانشگاه و خوابگاه شده است، گفت: دانشجويان در اعتراض به اقدامات مسوولان دانشگاه دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع تعدادي از دانشجويان دانشگاه كردستان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016