سه شنبه 2 خرداد 1385

نماينده مردم تبريز: قضيه روزنامه "ايران" پايان يافته تلقي شود، ايرنا

تبريز ، ايرنا ‪۸۵/۰۳/۰۱‬

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: هشدار- هاي لازم داده شده و بايد مساله درج مطلب در روزنامه " ايران جمعه " پايان يافته تلقي شود.


حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: اعتراض و تجمع نسبت به اين موضوع به قدر كافي انجام شده و بايد توجه همگان نسبت به برخي تحركات مشكوك جمع باشد.

وي اظهارداشت: عده‌اي سوء‌استفاده‌ كننده سعي دارند با انجام حركت‌هايي كه در برخي از سايت‌ها و بيانيه‌ها نيز درج شده است، اين قضيه را بزرگ كنند و تحركاتي را ضد نظام داشته باشند كه همه بايد نسبت به آن حساس باشند.

ميرتاج‌الديني با اشاره به اين كه اين افراد شناخته شده هستند، تصريح كرد: اين عده خاص با اغراض سياسي مي‌خواهند از اين فضاي مغشوش در راستاي پياده كردن اهداف و سياست‌هاي خود استفاده كنند.

وي گفت: مردم قهرمان و فهيم آذربايجان بايد مواظب چنين تحركات اختلاف افكنانه باشند و اجازه دهند از طريق قانوني مسوولان اين قضيه را حل كنند.

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: ديگر نيازي به ادامه بحث و برگزاري تجمعات كه عده‌اي به دنبال آن هستند، وجود ندارد.

وي تصريح كرد:همه مردم جزيي از ايران اسلامي و داراي رسالتي سنگين در جهان معاصر بوده و بايد دست در دست يكديگر در راستاي رسيدن به اهداف انقلابي و اسلامي تلاش كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نايب رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: هيچگاه ملت ايران با تحريكات عده‌اي مغرض اهداف اصيل خود را فراموش نخواهند كرد.

ميرتاج‌الديني بابيان اين مطلب كه اهانت‌آميز بودن مطالب " ايران جمعه " جاي ترديد ندارد، اضافه كرد: مسوولان " ايران جمعه " توضيحاتي را در اين خصوص ارايه كرده و در شماره‌هاي بعدي صراحتا عذرخواهي كردند و اعلام داشتند كه هيچگونه تعمدي در انتشار آن وجود نداشته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده مردم تبريز: قضيه روزنامه "ايران" پايان يافته تلقي شود، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016