سه شنبه 9 خرداد 1385

نام احمدی نژاد در لیست مهمانان جام جهانی فوتبال آلمان نیست، آفتاب

آفتاب: در لیست مهمانان رسمی جام جهانی فوتبال آلمان "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران قرار ندارد. این خبر را "یورگن رولمان" مسئول هماهنگی دولت فدرال در امور تدارکات و برگزاری مسابقات جام جهانی 2006 در جواب به درخواست خبرگزاری «نووستی» در خصوص تفسیر گزارش مجله "اشپیگل" در مورد امکان حضور رییس جمهور ایران در مسابقه میان تیم های ایران و پرتغال به این خبرگزاری اعلام کرد.


رولمان تاکید کرد: "در حال حاضر دعوتنامه رسمی برای آقای احمدی نژاد وجود ندارد و درخواست رسمی از سوی ایران در مورد سفر رییس جمهور این کشور به آلمان نیز دریافت نشده است، این فقط خیال بافی های مطبوعاتی است".

بعد از موجی از نگرانی از سوی برخی از نمایندگان پارلمان آلمان در مورد امکان حضور رییس جمهور ایران و اعلامیه نئونازی ها در مورد قصد برگزاری تظاهرات در حمایت از ورود رییس جمهور ایران، سخنگوی رسمی دولت ایران بنا به گزارش رسانه های گروهی آلمانی اعلام کرد: "خیر ایشان به مسابقات نمی روند".

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

البته تا روز 27 خردادماه که مسابقه ایران برگزار می شود زمان زیادی باقی مانده است و روحیه رییس جمهور ایران بر هیچکس پوشیده نیست و به اعتقاد برخی از ناظران آلمانی دولت آلمان نباید خیالش از این بابت راحت باشد و ممکن است تصمیم آقای احمدی نژاد عوض شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نام احمدی نژاد در لیست مهمانان جام جهانی فوتبال آلمان نیست، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016