دوشنبه 29 آبان 1385

يک دانشجوی دانشگاه علم و صنعت هم فوت کرد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: پس از کشته شدن يکی از دانشجويان در سبزوار توسط يک دانشجوی بسيجی، صبح امروز يکی از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت در اثر اهمال مسئولين استخر دانشگاه، در استخر دچار سکته قلبی شد و درگذشت.

«مشکوت راد» دانشجوی رشته برق دانشگاه علم وصنعت در استخر طرف قرارداد اين دانشگاه که مربوط به درس تربيت بدنی است دچار سکته شده و پس از ۱۵ دقيقه بدون حضور نجات غريق جان خود را از دست داد.

علی جعفری دبير شورای صنفی دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران در اين خصوص گفت: غريق نجات پس از گذشت ۱۵ دقيقه از سکته متوفی وارد جريان شده است که ديگر هيچ کمکی به وی امکان پذير نبوده است.

وی اضافه کرد: افکار دانشجويان با حادثه ای که ايجاد شده به شدت نگران است و بهتر است مسئولين دانشگاه جهت ايجاد آرامش در دانشجويان موضوع را پيگيری کنند.

اين فعال صنفی تأکيد کرد: دانشگاه بايد پاسخگوی حادثه باشد چرا که بايد فعاليت موسسات و مراکز طرف قرارداد را کنترل کند.

اين حادثه در دانشگاه علم و صنعت در حالی اتفاق افتاد که ديروز نيز يکی از دانشجويان دانشگاه آزاد سبزوار توسط يک دانشجوی بسيجی به قتل رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين راستا ديروز دانشجويان دانشگاه سبزوار تجمع اعتراض آميزی را در اين خصوص در اين دانشگاه ترتيب دادند. رئيس دانشگاه تربيت معلم سبزوار با حضور در ميان دانشجويان معترض، موضوع پيش آمده را محکوم کرد و به دانشجويان قول داد تا جلسه‌ی گفت و شنودی با حضور فرمانده‌ی نيروی انتظامی و معاون استان اين شهرستان در دانشگاه برگزار کند تا دانشجويان مشکلات خود را در سطح شهر مطرح کنند.

همچنين شب گذشته دانشجويان شب گذشته تجمع ديگری مقابل کلانتری سبزوار ترتيب دادند. فرماندار سبزوار اعلام کرده است که نيروی انتظامی تحقيقات خود را در خصوص قتل يک دانشجو در اين شهر آغاز کرده است. وی همچنين خاطرنشان نمود، فرضی، دادستان سبزوار پيگيرمسئله قتل روز گذشته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يک دانشجوی دانشگاه علم و صنعت هم فوت کرد، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016