دوشنبه 12 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار همدانی: کسانی که در روز ۹ دی آمدند و ۲۲ بهمن به صحنه می‌آيند بسيجی هستند، فارس

ـ برای عبور از فتنه‌های اخير بايد به تکليف عمل کنيم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تهران بزرگ، عمل به تکليف را ويژگی مهم امام راحل عنوان کرد و گفت: برای عبور از فتنه‌های اخير بايد به تکليف عمل کنيم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسين همدانی فرمانده سپاه تهران بزرگ که صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاح نمايشگاه بسيج نهاد رياست جمهوری سخن می‌گفت بر ضرورت بهره‌گيری از تجربيات گذشتگان تاکيد کرد و گفت: استفاده از گذشته به ما کمک می‌کند تا در آينده با مشکل مواجه نشويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همبستگی و عمل به تکليف را دو ويژگی مهم انقلاب ملت ايران عنوان کرد و افزود: امام(ره) توانست به کمک همبستگی ملت ايران، بر طاغوت پيروز شود و همين مسئله عامل کاهش هزينه‌های انسانی و مادی پيروزی انقلاب نسبت به انقلاب‌های ديگر است.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) عمل به تکليف را ويژگی مهم حضرت امام (ره) دانست و اضافه کرد: در فتنه‌هايی که در کشور رخ داد، امام (ره) همواره به تکليف عمل کرد. امروز نيز که دچار فتنه هستيم می‌توان با توجه به تجربيات گذشته آن را دفع کرد و برای عبور از فتنه‌های اخير نيز بايد به تکليف عمل کنيم.
سردار همدانی با تاکيد بر اينکه شناخت، معرفت و ايمان امروز مردم ما از دوران مبارزه بسيار بيشتر است، يادآور شد: مردم ما توانستند با دشمنان داخلی و کسانی که از پشت خنجر می‌زدند و قابل تشخيص نيز نبودند، مبارزه کنند.
وی با بيان اينکه برای عبور از فتنه نياز به انسان‌های با تدبير است، تصريح کرد: ۲۲ بهمن امسال خط بطلان بر تمام کسانی است که در برابر نظام ايستاده‌اند. ملت ايران ۲۲ بهمن همانند حماسه ۹ دی بر تمام کسانی که می‌خواهند دستاوردهای انقلاب را ارزان به دشمن بفروشند، خط بطلان می‌کشند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در فتنه امسال عده‌ای تلاش می‌کردند که رهبری تقلب را قبول کنند تا آن‌ها بتوانند پله‌های بعدی را فتح کنند، اما مقام معظم رهبری با پشتيبانی مردم و شناخت فتنه دشمن فرمودند که باج نمی‌دهيم.
وی افزود: کسانی که در روز ۹ دی آمدند و ۲۲ بهمن به صحنه می‌آيند بسيجی هستند؛ هر بسيجی در هر جايی که هست بايد بينديشد چگونه کارايی نظام بالاتر برود و مدلی ارائه شود که همه ملت‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.
در نمايشگاه دهه فجر در نهاد رياست جمهوری، دستاوردهای پس از انقلاب در زمينه خدمات پزشکی، هلال‌ احمر، سدسازی، ‌خصوصی سازی و ورزش‌های عشايری و روستايی در معرض ديد قرار داده شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016