دوشنبه 3 فروردین 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصادفات جاده ای و کشتار 25000 نفر در سال را چه کسی توضیح می دهد؟ ناشناس

دو سوال از خامنه ای و 2 سوال از خاتمی

قبل از همه به آن مسولین راهنمایی و رانندگی که درگزارشات خود میگویند که تصادفات جاده ای بخاطر بی احتیاطی راننده است باید عرض کنم که دیگر با این حرف ها نمی توان سر مردم را شیره مالید زیرا یکی از دلایل تصادفات جاده ای نداشتن علایم رانندگی و یا کمبود آنها و نداشتن سرعت سنج در جاده ها و مخفی شدن پلیسها در نقاط کور است که بتوانند بیشتر مردم بدبخت را بچاپند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سوال اول ازآقای خامنه ای

من این سوال را ازآقای خامنه ای دارم که لطفا توضیح بدهند بابت هر خودروچند از ایران خودرو یا سایپا و...... در یافت می کنند و آیا ایشان نمی دانند که نصف پولی که خودروسازان از مشتریان خود می گیرند حرام است و قیمت واقعی خودرو حتی از نصف هم کمتر است و چگونه خودروسازان سرمایه ای که مردم با زحمت و عرق جبین بدست آورده اند را می چاپند. آیا آقای خامنه ای شما از این موضوع بی خبرید که هنوز شما هم مقدار قابل توجهی را از مردم بابت هر خودرودریافت می کنید و به حساب نهاد رهبری واریز می شود .لطفا توضیح دهید سالانه چند میلیارد تومان از کارخانه های خودروسازی به حساب نهاد شما واریز می شود؟ و این پول صرف چه مواردی می شود؟

2- این سوال را مشترکا از خامنه ای و خاتمی سوال می کنم

همانطور که می دانیم نهاد رهبری و ریاست جمهوری و زیر مجموعه های آنان باید پرچم دار عدالت در جامعه باشند من می خوام از شما ها سوا ل کنم که چگونه ایران خودرو خودروی پرشیا 12000000 تومانی را به قیمت 4500000 تومان آن هم قسطی ماهیانه 100000 تومان به نمایند گان مجلس می دهد آن هم در نزدیکی زمانی که باید مصوبه ای را تصویب نمایند که واردات یا منع واردات خودرو را روشن سازد من این سوال را دارم که چرا این پول که حکم رشوه را دارد از چشم شما آقایان محترم مملکت و سران مهم کشوری و لشکری دورمانده؟چه منافعی در این زمینه شما دنبال می کردید که سکوت می کنید؟ چطور شما برنامه های آقای شهرام جزایری که رشوه داده دنبال می کنید اما چطورشرکت ایران خودرویی که اگر بگوییم مثلا 250 نماینده خودرو را تحویل گرفته باشند و ما بتفاوت قیمت بازار خودرو پرشیا را با قیمتی که ایران خودرو به نمایندگان مجلس داده را 7.5 میلیون تومان و بهره پول 4.5 میلیون تومان ماهی 100 هزار تومان هم 1 میلیون تومان بگیریم مبلغ نجومی 2 میلیارد و 125 میلیون تومانی بدست می آید که اگر هر کسی دیگر 10/1 این رشوه را به کسی دیگر می داد از پاتک ها و موشک های وزارت اطلاعات در امان نبود. آیا شما می دانید که که نمایندگان مجلس هم در خون کشته های در جاده شریک قتل می باشند. نمایندگان مجلس این عمل کشتار را چگونه توجیح می کنند؟

3- این سوال را از آقای خاتمی دارم وبند 3 را مهمترین عامل کشتار مردم در تصادفات می دانم.

آقای خاتمی آیا شما می دانید که 20000 هزارنفرکشتار تصادفات جاده ای بخاطر وضعیت نامناسب خودرو ها است.آیا آقای خاتمی می دانید که گناه کشتار انسانها را در جاده ها در نامه اعمال شما خواهند نوشت که همش به فکر آزادی بیان و گفتگوی تمدن ها هستید و از وضعیت خودرو و خودرو سازان بی خبرید.
آیا می دانید که آقای بوش که مردم کشورهای جهان را میکشد اگر حداکثر بگوییم 10000 نفر در سال که من بعید می دانم به این آمار هم برسد و شما هم آقای خاتمی قاتل 20000 هزارنفر درجاده های کشور می باشید که وزیر احمقتان و شما آقای خاتمی از ایران خودرو که کارخانه مسبب کشتار انسانها است دایما حمایت کرده اید و هر وقت حرف از واردات خودرو می شود شما و وزیرتان همش حرف از بیکاری کارگران می زنید. آیا شما می دانید که واردات خودرو اشتغال زایی بسیار بالاتری ایجاد خواهد کرد البته باید قیل از واردات تعمیرگاها سنتی محصولات ایران خودرو را حمایت و آموزش داد که مشکلی یرای بیکاری این دسته صورت نگیرد. ایرن خودرو و شما که درب ایران خودرو را نمی بندید چگونه این کشتار را توجیح می کنید. چه لزومی دارد که ما خودرو ساز باشیم و خودرو هایی به مردم تحویل بدهیم که سالیانه هزینه های گزاف درمانی برای بیماریهایی مانند کمردر د و پا در د برای راننده های این خودرو ها بخاطر داشتن صندلی نامناسب خودروها است ایجاد می کند آیا می دانید که خودروسازان دنیا برای کمربند میلیارد ها تومان هزینه می کنند ایران خودرو هم کیلویی کمربند می خرد که سود بیشتری نصیب خودش کند و سالیانه چه کودکانی را یتیم می کند و چه مشکلاتی را برای همه ایجاد می کند چه بسا اگر خودرو خوب باشد با یک ترمز یا با یک ویراژ از کشتار خودداری می توان کرد. من دیگر حرفی ندارم فقط متذکر می شوم که باید درب ایران خودرو و سایپا را بست این ها هیچ وقت نمی توانند خودرو ساز شوند.چرا که کیفیت خودرو هر ساله از سال قبل بدتر می شود و اگر بگوییم خودرویی هم با کیفیت تولید کنند مثل نیسان ماکسیما چه هنگامی مردم می توانند این قیمت های درو غین خودرو را بپردازند . ما وقتی ایران خودرو را و سایپا را حمایت می کنیم که ماشینها یشان امنیت کافی را مانند خودروسازان کشورها ی مختلف داشته باشد و بتوانند فقط یک عدد خودرو هایشان را به اروپا یا امریکا صادر کنند. دیگر کشتار بس است از خواب غفلت و نادانی بیدار شوید. با نادانی خود مردم را نکشید از خدا بترسید.
چه اشکال دارد که ایران خودرو را به دست تویوتا یا کمپانی خارجی بسپاریم.

ناشناس و بنده جز هیچ گروه یا سازمانی نمی باشم دلسوز و غمخوار مردم
ousun_5@hotmail.com





















Copyright: gooya.com 2016