چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيفا در حال بررسی درخواست ايران برای تغيير مکان ديدار با بحرين است، مهر

سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال از بررسی درخواست اين فدراسيون برای تغيير مکان ديدار برگشت تيم‌های ملی فوتبال ايران و بحرين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس ترابيان در واکنش به اين موضوع که فدراسيون فوتبال بحرين نمی خواهد تيم ملی اين کشور به ايران بيايد، گفت: برخی رسانه‌های منطقه چنين خبری داده‌اند اما هنوز به صورت رسمی فدراسيون فوتبال بحرين چيزی به ما اعلام نکرده و من در اين باره هنوز چيزی نديده‌ام.

وی در ادامه افزود: همچنين فيفا به ما اعلام کرده نامه فدراسيون فوتبال ايران درباره تغيير مکان ديدار برگشت ايران و بحرين به دست‌شان رسيده و در حال بررسی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست تيم ملی درباره دعوت فدراسيون فوتبال اردن از تيم ملی ايران برای انجام يک بازی تدارکاتی گفت: به صورت رسمی از ما دعوتی انجام نشده است اما تماس‌های تلفنی با ما داشتند تا ما به امان برويم و شرايط را بررسی کنيم که اگر شدنی بود بازی کنيم.

ترابيان که با سايت فدراسيون فوتبال گفتگو می کرد، افزود: واقعيت اين است که نمی خواهيم به اردن برويم چرا که اولا سفر به اردن مشکلات خاص خودش را دارد. ثانيا اينکه با توجه به برنامه‌های ليگ، ما وقت نداريم و تاريخی که به ما اعلام شده با بازی‌های ليگ در تداخل است.

وی افزود: ما همچنين نظر "کارلوس کی‌روش" را هم در اين باره خواستيم و من همه شرايط بازی را به او ايميل کردم اما تاکنون در اين باره جوابی به من نداده است. در کل فکر نمی کنم با اين بازی موافق باشد.

ترابيان در پايان تصريح کرد: همه بازيهای ليگ برای کی‌روش ضبط می شود و همچنين دستياران و آناليزورهای تيم ملی اين بازی‌ها را به دقت زير نظر دارند تا بهترين بازيکنان را برای تيم ملی شناسايی کنند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در گروه E مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا با تيم‌های بحرين، قطر و اندونزی همگروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016