پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلي: در برنامه ۹۰ تا اعدام من پيش رفتند! ایلنا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز از هواداران خوبمان تشکر می کنم که در این بازی، 120 دقیقه ما را مورد تشوق و لطف خود قرار دادند و نتیجه اش را هم دیدند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حمید استیلی پس از برد در اولین دیدار سرخپوشان در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور در مرحله یک شانزدهم و صعود به مرحله بعد، در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اينكه در 90 دقيقه وقت قانونی، خوب بازي نكرديم، در وقت‌هاي اضافه كمي بهتر كار كرديم. با اين حال هواداران امروز تا پایان بازی ما را تشويق كردند. ما از اين هواداران مي‌خواهيم كه از ابتدا تا پايان بازي ما را حمایت كنند و نتیجه اش را ببینند.

وی افزود: من در اين بازي سعي كردم از تمام بازيكنانم استفاده كنم و در هر حال خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم با اين برد به مرحله بعد صعود كنيم. ما سه، چهار روز ديگر با داماش در رشت بازي داريم و بايد تا آن روز خودمان را تجهیز کنیم و مصدومان را هم به تیم برسانيم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص آينده خود در پرسپولیس تصریح کرد: ما برنامه‌اي براي آينده پرسپوليس داريم كه البته كوتاه مدت نيست. يك سري از بازيكنان كليدي ما آسيب ديده‌اند و ما هر موقع كه صحبت مي‌كنيم و مي‌گوييم كه مشكل ما روحي، رواني است، هيچ كس به ما راهكاري نمي‌دهد. راهكار اين مشكل اين است كه ما بازي‌هايمان را ببريم كه البته باید همه بازيكنان را در اختيار داشته باشيم.

استیلی ادامه داد: اميدوارم شرايط مان برای بازی با داماش بهتر شود چرا كه پس از آن، ليگ سه هفته تعطيل می شود و اين براي ما فرصت خوبي است كه بتوانيم وضعيت‌مان را بهبود ببخشيم و مصدومان‌ را به شرايط ایده آل برسانیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استيلي با انتقاد از برنامه 90 و نظرسنجي‌هايي كه از ابتداي فصل درباره وضعيت پرسپوليس گذاشته شده، گفت: يادم مي‌آيد سه، چهار سال پيش استقلال سيزدهم شد اما هيچ كس بر روي اين قضيه مانور نداد. حالا تازه 11 هفته از ليگ گذشته اما شما ببينيد كه از اول فصل تا الان برنامه 90 چند نظرسنجي درباره ما گذاشته است. تمام رسانه‌ها اين قضيه‌ها را بزرگ مي‌كنند و مردم هم آماده يك جرقه هستند. با توجه به اينكه تيم ما فقط همين نفرات را دارد.

استیلی افزود: علی پروين يكي از بزرگان فوتبال ماست و من هم نمي‌خواهم بی جهت از او تعريف كنم اما حتي اگر در نظرسنجي 90 راي اكثر مردم به سود پروين بود، چه تفاوتي مي‌كرد؟ خيلي از مردم ممكن است كه پروين را نشناسند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه انتقادهايش از برنامه 90 گفت: جواد كاظميان را پس از آنكه سه گل به نفت آبادان زده به برنامه خود دعوت كردند و يك بازي از 7 ـ 8 سال پيش را نشان داده‌اند و به او گفتند كه چرا در آن صحنه پاس ندادي؟ البته برنامه 90 در خيلي از جاها نقش سازنده‌اي داشته است و در بعضي مواقع همانند نرفتن تیم نفت به اراك خيلي خوب كار كرد اما ما نبايد فقط به خاطر اينكه برنامه‌مان به سمت جلو برود، خيلي كارها را انجام دهيم. مثلا نبايد بازيكنان را جلوي مربيان بگذاريم يا مربي را جلوي بازيكن.

استيلي در پایان گفت: نبايد به خود اجازه دهيم كه خيلي راحت حرمت‌ها را بشكنيم. خود من هم خيلي راحت مي‌توانم جواب خيلي چيزها را بدهم اما اين كار را نمي‌كنم. متاسفانه در برنامه 90 تا آنجا پيش رفتند كه حتي منكر نقش من به عنوان سرمربي در پرسپوليس شدند و داشتند ما را اعدام مي‌كردند. حتي مي‌گفتند كه من تيم را ارنج نمي‌كنم. واقعا نبايد نقش اخلاق را در فوتبال فراموش كرد با اين حال باز هم عذرخواهي مي‌كنم و اگر به كسي بي‌احترامي شده، از او معذرت‌ می خواهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016