چهارشنبه 19 فروردين 1383

برداشتن كلاه ايتاليا به احترام ايران، جايزه ويژه هفدهمين جشنواره بين المللي عكس كلاه ايتاليا

جايزه ويژه هفدهمين جشنواره بين المللي عكس كلاه ايتاليا توسط اسماعيل شبيري، عضو "گروه عكاسان ارديبهشت" به ايران اختصاص يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: اسلايد "دختر ايراني" تصويري است از يك دختر كرد كه با لباس محلي در تخت جمشيد گرفته شده است و چون اين جشنواره هرساله با موضوع پوشش و لباس برگزار مي شود، توانست از ميان 800 اثر راه يافته به بخش مسابقه جايزه ويژه جشنواره مذكور را دريافت كند.
شبيري كه براي دومين بار است در بخش مسابقه جشنواره فوق حضور دارد، گفت: سال گذشته نيز يك عكس در بخش مسابقه داشتم و برادرم نيز توانست با يك اثر در اين جشنواره موفق به كسب مقام شود. در اين دوره نيز سعيد شبيري يك عكس در بخش مسابقه دارد. وي افزود: تهيه و اعطاي جايزه ويژه اين جشنواره را در سال جاري سازمان يونسكو تقبل كرده است.
اين عكاس شيرازي كه تاكنون بيش از 12 نمايشگاه گروهي عكس برگزار كرده از سوي جشنواره عكس مذكور براي شركت در مراسم اهدا جوايز كه روز 22 آپريل(سوم ارديبشهت 1383) در شهر "آلساندرياي" برگزار مي شود به ايتاليا دعوت شده است. وي كه با جمعي از عكاسان جوان "گروه عكاسان ارديبشهت" را از دوسال پيش پايه ريزي كرده اند بيش از 6 سال است كه در اين رشته هنري فعاليت دارد و تاكنون در جشنواره هاي بين المللي حضوري موفق داشته است.
گفتني است: هفدهمين جشنواره عكس ايتاليا بمدت يك هفته در شهر آلساندرياي برگزار مي شود و پس از آن بمدت يكماه نمايشگه عكسهاي اين جشنواره در سراسر ايتاليا برپا خواهد شد.
خبراز: محمدحسين نيكوپور

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6281

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برداشتن كلاه ايتاليا به احترام ايران، جايزه ويژه هفدهمين جشنواره بين المللي عكس كلاه ايتاليا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016