يكشنبه 17 خرداد 1383

جهانگير الماسي: ضرغامي از عهده‌ اين مسووليت برمي‌آيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - راديو و تلويزيون
بهتر است در فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني بيشتر به نقد وضعيت حال كشور بپردازيم تا مسايل گذشته و روياها، و فكر مي‌كنم مي‌بايست نقد زمان حال نيز ديده شود.
به گزارش ايسنا، جهانگير الماسي، بازيگر و مدرس تئاتر، سينما و تلويزيون، فاصله سطح آثار بين تهران و شهرستان‌ها را كمتر شده دانست و اين امكان بروز و ظهور ارزش‌هاي نهفته در استان‌هاي كشور را مربوط به برنامه‌ريزي‌ها، مديريت، حساسيت و توجه به هويت بومي از سوي مهندس ضرغامي خواند.
به گزارش ايسنا،وي از جمله كاستي‌ها و نقاط ضعف آثار مراكز استان‌ها را تقليد از فيلمسازي در مركز و گهگاه فاصله با زندگي مردم برشمرد و در پايان با برشمردن دكتر علي لاريجاني به عنوان يكي از نيروهاي فعال در عرصه فرهنگ، افزود: سپردن رياست سازمان صدا و سيما به مهندس ضرغامي انتخابي شايسته است چراكه ايشان فردي دلسوز، هوشيار و خردمند است كه از عهده اين مسئوليت به خوبي برخواهند آمد و من شخصا مديريت فرهنگي ضرغامي را مي‌پسندم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مجيد اوجي، تهيه كننده تلويزيوني نيز تجلي “تنوع فرهنگي” كشور را در گرو همكاري شبكه‌هاي استاني و سراسري دانست. تهيه‌كننده‌ي گمگشته، “مشق عشق” ،خاك خوب و...به ايسنا گفت: در حال حاضر كه هر استاني براي خود توليد برنامه مي‌كند، تنها اهالي بومي برنامه‌ها را خواهند ديد و آنها هم فرهنگ آن منطقه را به خوبي مي‌شناسند در نتيجه تبادل فرهنگي صورت نخواهد گرفت.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا، درباره‌ي تاثيرات برپايي جشنواره توليدات مراكز استانها در تغيير سطح كمي و كيفي برنامه‌ها، خاطر نشان كرد: همواره تمام جشنواره‌هاي جهان در بالا بردن كيفيت آثار، تاثير مي‌گذارد چرا كه وقتي محلي براي ارزيابي آثار وجود داشته باشد، دست‌اندركاران ساخت برنامه‌ها سعي خود را خواهند كرد تا در كار خود كيفيت را لحاظ كرده و به عنوان برگزيده انتخاب شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8605

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جهانگير الماسي: ضرغامي از عهده‌ اين مسووليت برمي‌آيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016