چهارشنبه 17 تير 1383

تلويزيون ماهواره اي "شبکه سينمايي ايرانيان"

از تاريخ 12 تيرماه جاري، يک شبکه تلويزيوني جديد بر روي ماهواره هات برد 6، در 13 درجه شرفي آغاز به پخش برنامه آزمايشي خود کرد. اين شبکه که اطلاعات آن از سايت iraniancinemachannel.com نيز قابل دسترسي است، ظاهرا قصد نمايش فيلم هاي سينماي ايران را دارد.
مشخصات اين شبکه ماهواره اي جديد از اين قرار است:
فرکانس 11585 عمودي، ، سيمبل ريت 27500 و FEC 3/4

آنچه در صفحه درحال ساخت اين سايت آمده حاکي از آن است که اين شبکه قصد نمايش فيلم هاي سينماي ايران را دارد و در کنار آن به پخش زنده جشنواره هاي سينمايي، مصاحبه، ورزش، مجموعه هاي تلويزيوني و ويدئو موسيقي (نمآهنگ) نيز اقدام خواهند کرد.

icc-tv.jpg

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سايت بازتاب اين شبکه را همان شبکه اي معرفي نموده است که بهروز افخمي وعده راه اندازي آن را داده بود، اما قرايني مبني بر تاييد اين خبر در سايت اينترنتي يا برنامه هاي اين شبکه تاکنون ديده نشده است. بازتابدر خبرش تحت عنوان شبكه تلويزيوني افخمي روي آنتن رفت، آورده است، يك شبكه تلويزيوني با عنوان «كانال سينمايي ايرانيان» (ICC) پخش برنامه‌هاي خود را روي ماهواره هات‌برد شروع كرد. به گزارش خبرگزاري فارس، اين شبكه فعلاً به پخش آنونس فيلم‌هاي اكران شده در ايران اقدام مي‌كند و قرار است در آينده به‌صورت 24 ساعته و در تمام روزهاي هفته فيلم سينمايي پخش كند. هم‌اينك برخي فيلم‌هاي هندي نيز كه مؤسسه رسانه‌هاي تصويري آنها را دوبله كرده است، از اين شبكه تبليغ مي‌شوند. برخي اين شبكه را همان شبكه‌اي معرفي مي‌كنند كه قرار بود بهروز افخمي با وام دولتي آن را تأسيس كند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9809

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلويزيون ماهواره اي "شبکه سينمايي ايرانيان"' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016