جمعه 25 شهريور 1384

61 عكس انتخاباتي در پاريس، ميراث خبر

عكس‌هاي انتخاباتي 16 تن از عكاسان ايراني همزمان با برگزاري چهارمين سال جشنواره «هفته فرهنگ‌هاي خارجي » در پاريس به نمايش در مي آيد

تهران _ ميراث خبر
گروه هنر:16 تن از عكاسان ايراني همزمان با برگزاري چهارمين سال جشنواره «هفته فرهنگ‌هاي خارجي » پاريس عكس‌هاي انتخاباتي خود را به نمايش مي‌گذارند.
به گزارش ميراث خبر در اين برنامه كه در خانه‌هاي فرهنگ‌ كشورهاي مختلف همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد در پاريس برگزار مي‌شود هر كشوري با برنامه‌هاي مختلف تاریخ، فرهنگ و هنر خود را تدارك مي‌بينند.
رايزني فرهنگي ايران درپاریس و خانه فرهنگ ايران كه از پيشگامان راه‌اندازي اين هفته در پاريس هستند برنامه‌هاي متنوعي را مانند هر سال تدارك ديده است كه مي‌توان به معرفي يك بخش از فرهنگ و هنر ايران زمين در قالب کلی « ايران امروز» اشاره كرد.
امسال با توجه به حضور گسترده عكاسان ايراني در دو مرحله انتخابات رياست جمهوري اين رايزني اقدام به برپايي نمايشگاه عكسي با حضور آثار عکاسان خبری، به ويژه عكاسان جوان كرده است. در اين نمايشگاه از كه فراخوان آن با استقبال عكاسان جوان مواجه شد از 1000 عكس رسيده به آن شصت و یک اثر از هفده عکاس برگزیده شده‌اند كه همزمان با اين هفته از 26 سپتامبر «4 مهرماه» آغاز و تا 2 اكتبر«10 مهرماه» به نمايش در مي‌آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

موضوعات اين عكس‌ها در قالب‌هايي مانند مشارکت اقشار مختلف و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، جوان و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوري، زنان و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار دارند.
عكاسان شركت كننده در اين نمايشگاه عبارتند از آزاده نوزاد، ساغر امیر عظیمی، آذین زنجانی، سارا ساسانی، علی آقاربی، مجید ناجی، حسین نیکوپور، مرتضی نیکوبذل، منصور نصیری، احسان میرباقری، کاوه بازرگان، میردامادی، احمد نریمانی، حمیدرضا بازگشا، محمد بابایی، موءذن، عادل پازیار.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26197

فهرست زير سايت هايي هستند که به '61 عكس انتخاباتي در پاريس، ميراث خبر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016