چهارشنبه 16 آذر 1384

منوچهر نوذري درگذشت، ايسنا و ايرنا

- نخستين شخصي که در تلويزيون ايران مقابل دوربين رفت



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

منوچهر نوذري، هنرمند پيشكسوت سينما، تئاتر، تلويزيون، راديو و دوبله ايران صبح امروز در بيمارستان مدرس تهران دارفاني را وداع گفت.


به گزارش خبرنگار گروه هنري ايسنا، منوچهر نوذري كه از اواسط مهر ماه به دليل عوارض قلبي، كليوي و ديابت بين خانه و بيمارستان در رفت‌ و آمد بود از اويل آذر ماه به دنبال عفونت كليوي دربخش دياليز بيمارستان مدرس بستري و سرانجام صبح امروز درگذشت.

نوذري متولد 10 ارديبهشت 1315، بيش از 53 سال در عرصه‌هاي هنر ايران فعال بود و برنامه‌هاي صبح جمعه با شما و مسابقه هفته او سالها از پر طرفدارترين كارهاي تلويزيون و راديو به شمار مي‌آمد.

وي چندي پيش در ملاقات خبرنگار ايسنا در بيمارستان از كم‌توجهي مسئولان هنري كشور به او گلايه كرده و به عنوان اولين شخصي كه در تلويزيون ايران در مقابل دوربين ظاهر شده و از پايه‌گذاران دوبله ايران بوده خواهان توجه بيشتري شده بود.

پيكر هنرمند فقيد منوچهر نوذري جمعه ـ 17 آذر ماه ـ از ميدان 15 خرداد ـ ساختمان ارگ راديو تشييع مي‌شود.

به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، معاونت صدا جمهوري اسلامي مراسم وداع با اين بازيگر تئاتر، تلويزيون، راديو و سينما را ساعت 10 صبح جمعه اعلام كرد.

در اين مراسم هنرمندان ، مديران شبكه هاي صداوسيما و ديگر مسوؤلان سازمان حضور خواهند داشت.
----------------------------

ايرنا:

"منوچهر نوذري" هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون درگذشت

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۹/۱۶‬

"منوچهر نوذري" هنرمند باسابقه تئاتر، سينماو تلويزيون به دليل عارضه ريوي و عفونت كليوي امروز (چهارشنبه) دربيمارستان مدرس تهران درگذشت.

نوذري از اواسط ماه گذشته به دليل عارضه كليوي دربخش دياليز بيمارستان مدرس بستري شد.

گزارش روز چهارشنبه خبرنگارگروه فرهنگي ايرنا به نقل از دفتر مديريت بيمارستان مدرس حاكي است، نوذري امروز كه مدتي در بخش مراقبت‌هاي ويژه اين بيمارستان بستري بود، دارفاني را وداع گفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوذري از پيشكسوتان عرصه بازيگري،دوبلاژ ومجري در عرصه سينما، تلويزيون و تئاتر، فعاليت هنري خود را از سال ‪ ۱۳۳۲‬آغاز كرد.

وي از سال ‪ ۱۳۳۸‬وارد سينما شد و در فيلم‌هايي چون "امير ارسلان نامدار"، "گوهر شب‌چراغ"، "خيالاتي" و به تازگي در "چند مي‌گيري گريه كني" و مجموعه مختلف تلويزيوني مانند "كوچه اقاقيا" نقش آفريني كرده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27785

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منوچهر نوذري درگذشت، ايسنا و ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016