سه شنبه 9 اسفند 1384

درباره محکوميت تلويزيون غيردولتی افغان، رها خانه ی جهانی نويسندگان آزاد

متاسفانه شنيديم که تلويزيون غير دولتی افغان از سوی محکمه افغانستان به پرداخت جريمه نقدی محکوم شده است. اين حکم نگرانی های جدی را ميان نويسندگان، روشنفکران و صاحبان رسانه های آزاد بوجود آورده است. ما جمعی از شاعران، نويسندگان، روشنفکران و روزنامه نگاران آزاد از کشورهای افغانستان، ايران، هندوستان، برازيل، عراق، اکراين، استراليا، آمريکا و فرانسه ضمن اعتراض به اين حکم از رييس جمهوری افغانستان آقای حامد کرزی و مقامات قضايی می خواهيم که با مدارا رفتار کرده و آزادی بيان را ارج نهند. ما معتقديم که هر نوع محدوديت هر چند کوچک، محدوديت و سانسور وسيع تر و به شيوه های ديگر را در پی خواهد داشت که نخواهد گذاشت نهال آزادی در افغانستان رشد کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درباره ی حکم تلويزيون ما معتقديم که بجای استفاده از سانسور برای جلوگيری از آنچه فساد اخلاقی خوانده می شود، دولت و نهادهای فرهنگی بايد ژرف تر و عميق تر بيانديشند. تجربه نشان داده است که در فضای سانسور آنچه فساد اخلاقی خوانده می شود، بيشتر رشد می کند.

رها خانه ی جهانی نويسندگان آزاد
سه شنبه‏، 2006‏/02‏/28
www.rahapen.org
info@rahapen.org

برای دريافت اطلاعات بيشتر:
کامران ميرهزار
شاعر، نويسنده و روزنامه نگار آزاد
0093 799390025
editor@rahapen.org
editor@kabulpress.org

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29046

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درباره محکوميت تلويزيون غيردولتی افغان، رها خانه ی جهانی نويسندگان آزاد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016