پنجشنبه 18 آبان 1385

تحقيق درباره ادعای "شرکت هنرپيشه ايرانی در فيلم غيراخلاقی"، بی بی سی

به گزارش رسانه های ايران دادستانی جمهوری اسلامی درحال تحقيق درباره ويدئويی است که ادعا می شود يک هنرپيشه زن جوان سريال های ايرانی را در حال هم آغوشی با دوست پسرش نشان می دهد.

اين هنرپيشه، زهرا امير ابراهيمی، به شدت اين ادعا را که او همان زنی است که در ويدئو ديده می شود تکذيب کرده است. اين فيلم روی "دی وی دی" و برخی وبسايت ها توزيع و منتشر شده است.

روزنامه های ايرانی به نقل از سخنگوی قوه قضاييه نوشتند که سعيد مرتضوی، دادستان تهران، تصميم گرفته است شخصا به مساله رسيدگی کند.

مقام های قضايی دستور بازداشت مردی که در فيلم ديده می شود را داده اند، اما گفته می شود وی از کشور گريخته است.

اين مرد متهم است با توزيع فيلم قانون را زير پا گذاشته و می تواند به يک سال زندان محکوم شود. نام وی فاش نشده است.

خبرنگاران می گويند به هر صورت زندگی حرفه ای زهرا امير ابراهيمی که در سريال پرطرفدار "نرگس" بازی می کند، با انتشار اين خبر تباه خواهد شد.

"تهمت ناروا"

خانم امير ابراهيمی در گفتگو با خبرگزاری کار ايران، ايلنا، اين حادثه را به عنوان "يک تهمت ناروا و برچسب غيرانسانی" رد کرد.

وی به اين خبرگزاری گفته است: "اين اتفاق صرفا به خاطر کسب پول و شايد هم نوعی تفنن غير اخلاقی باشد و به خيال خامشان ديگر قانون و چارچوبی نيست و جامعه افسار گسيخته و بی اصول شده است."

وی همچنين شايعه تلاش برای خودکشی را رد کرد.

خبر اين ماجرا در صفحات نخست روزنامه های ايران منعکس شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس قوانين جمهوری اسلامی مجازات ترويج فحشا و بی بند و باری در جامعه، زندان است. به علاوه هر نوع رابطه جنسی خارج از پيوند زناشويی جرم است و با شلاق و زندان مجازات می شود.

در سال های اخير فروش فيلم های غيرمجاز از مراسم عروسی، مهمانی های خصوصی يا استخرهای ويژه زنان در ايران ناگهان رونق زيادی پيدا کرده است.

بنابه گزارش ها عکس ها و ويدئوی مراسم عروسی علی دائی، فوتباليست سرشناس ايرانی، تنها ساعاتی پس از ضبط در اينترنت منتشر شد.





در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32023

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحقيق درباره ادعای "شرکت هنرپيشه ايرانی در فيلم غيراخلاقی"، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016