دوشنبه 28 مهر 1382

اطلاعیه جمعی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین در باره فریبکاری و سوء استفاده مجاهدین از پناه جویان

روز 26 مهر ماه سازمان مجاهدین خلق اقدام به برگزاری یک مراسم تبلیغاتی در پوشش حمایت از پناهندگان ایرانی در شهر دورتموند آلمان نموده است که توجه هم میهنان عزیز در خارج از کشور را به موارد زیر جلب میکنیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

1. این مراسم توسط سازمان مجاهین به لحاظ نیرویی، مالی و تدارکاتی سازماندهي شده و نیروهای اصلی برگزار کننده این مراسم همگی از کادر های سازمان مجاهدین می باشند که بعد از سقوط رژيم دیکتاتوری صدام حسین به اروپا گسیل شده اند، این در حالی است که برگزار کنندگان این مراسم مدعی شده اند که کمیته ای تحت عنوان حمایت از فرهنگ و هنر مسئولیت برگزاری آن را به عهده داشته است. کمیته فوق الذکر نام مستعار جدید سازمان مجاهدین در آلمان می باشد که به دلیل محدودیت های قانونی و اعلام شدن سازمان مجاهدین به عنوان یک گروه تروریستی توسط اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا، اکنون مجبور به استفاده از یک چنین پوشش هایی شده است.
2. این مراسم تحت پوشش حمایت از پناهندگان ایرانی صورت گرفته در حالیکه سازمان مجاهدین بنابر شهادت ده ها تن از اعضا و مسئولین سابق این سازمان به حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی در این زمینه هیچ اعتقادی ندارد و در نشست های علنی در عراق، کلیه پناهندگان ایرانی مستقر در اروپا را انگل هایی معرفی میکردند که از رنج و خون باصطلاح مبارزات مجاهدین ارتزاق می کنند.
3. سازمان مجاهدین در حالی در مراسم فوق مدعی حمایت ازحقوق پناهندگان و حقوق بشر شده که خود در مناسبات تشکیلاتی این سازمان برای اعضا و مسئولینش هیچ گونه حق آزادی و حقوق فردی قائل نمی باشد واعضا و مسئولین منتقد ومخالف خود را سالها در زندان های انفرادی سازمان در قرارگاه اشرف و زندان ابو غریب عراق حبس و شکنجه می کرده است وسپس تحت پوشش "احترام به قوانین" دیکتاتورسابق عراق آقای صدام حسین، تعداد زیادی از کادر های خودش را در یک معامله ننگین بدون اطلاع و خارج از کنترل صلیب سرخ و نهادهای بین المللی به رژيم جمهوری اسلامی تحویل داده است.
4. سازمان مجاهدین بهتر است بجای دلسوزاندن برای پناهندگان آن هم در دمکراسی اروپایی، پاسخگوی سرنوشت زندانیان و کادرهای جدا شده اش در عراق وهمکاری اش با رژیم صدام حسین بر علیه منافع ملی ایران و سرکوب شهروندان عراقی برای افکار عمومی باشد.
5. سازما ن مجاهدین در حال حاضربه دلیل ماهیت دیکتاتوری و تروریستی، هیچ گونه حمایت اجتماعی در داخل و خارج از ایران ندارد و برای برگزاری چنین مراسمی با شیوه فریب و نیرنگ واطلاع از محدودیت ها و نیاز های پناه جویان، با دادن قول های دروغ به آنان مبنی بردادن تاییدیه پناهندگی و گرفتن پاس پناهندگی، با تامین هزینه سفر و اقامت آنان، و جشن و بزم و پایکوبی اقدام به جمع آوری آنان از سراسراروپا و انتقال به محل برگزاری مراسم کرده است.
6. در حالیکه خبر گزاری آلمان تعداد نیروهای جمع آوری شده توسط سازمان مجاهدین را در شهر دورتموند5000 نفر مخابره کرده، سازمان مجاهدین تعداد نیروهای شرکت کننده را بیش از بیست هزار نفر !! اعلام نموده است، ضمن اینکه باید یادآوری کنیم که رقم مورد اشاره خبرگزاری آلمان نیز کمتر از یک در صد از تعداد ایرانیان مستقر در اروپا را تشکیل میدهد.
7. تناقض گویی برگزار کنندگان مراسم که مدعی هستند که کمیته آنان تازه تاسیس است ودر عین حال اعلام میکنند که مراسم این چنینی قبلا هم داشته اند و عکس های رهبری مجاهدین و شعارهای فرقه ای نشاندهنده "دم خروس مجاهدی" در پشت این مراسم می باشد. سازمان مجاهدین در این رابطه برای اینکه رد گم کند برخلاف تبلیغات و هیاهوهای قبلی در چنین مواردی، درمورد این مراسم تقریبا سکوت کرده و روی سایت خودش و سایتهای تابعه این تجمع انعکاس چندانی نداشته است. از طرف دیگر باید یاد آوری کنیم که انتخاب روز برگزاری مراسم در 26 مهر مصادف است با سالگرد شروع طلاقهای اجباری در 26 مهر 1368 که تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک و نقطه عطف بحث های فرقه ای مجاهدین می باشد که با این شیوه فریبکارانه این روز را هم در عین حال جشن گرفته اند.
8. در حالی که سازمان مجاهدین برای قتل مخالفین سازمانی خود که در اروپا پناهنده می باشند نقشه میکشد و پلیس فرانسه نیز از این طرح پرده برداشت، سازمان مجاهدین به دروغ مدعی دفاع از حقوق پناهندگان است.
9. برای فریب دولتهای اروپایی و افکار عمومی از زبان خانم مریم رجوی در این مراسم خواستار تغییر مسالمت آمیز حکومت ایران شده است در حالی که سازمان مجاهدین نه تنها درجهت تغییر مسالمت آمیز و مبارزه سیاسی هیچ اقدام عملی در طی بیست و چند سال گذشته نداشته، بلکه اصلی ترین مانع چنین تحولی بوده و تمامی تلاش هایی که در این زمینه توسط سایر احزاب و سازمان های سیاسی شده را تخطئه کرده و آن را "خیانت و پاسداری سیاسی" اعلام کرده است و رسما تنها راه حل را مبارزه قهرآمیز مسلحانه و تغییر خشونت آمیز حاکمیت میداند، لازم به یادآوری است در همین مراسم هم بارها شعار زنده باد ارتش آزادیبخش در دفاع از مبارزه مسلحانه به پیروی از گردانندگان مراسم سر داد شد.

با یاد آوری ماهیت فرقه ای سازمان مجاهدین و منفوریت اجتماعی آنان به هموطنان عزیز خارج از کشور هشدار میدهیم که سازمان مجاهدین با شیوه های تازه و با نامهای ساختگی قصد نفوذ در جامعه ایرانیان خارج از کشور را دارد تا با این شیوه برای اقدام های تروریستی خود سربازگیری نموده و با فریبکاری از پاسخگویی به خیانت و جنایتهای سالهای گذشته خود شانه خالی کند.
ضمن اینکه کلیه ایرانیان خارج از کشور برای دفاع از حقوق پناهندگی باید متحد شده و از حقوق هموطنان خود در این رابطه دفاع کنند، لازم است نسبت به این فریبکاری های سازمان مجاهدین هوشیار بوده و اجازه سوء استفاده آنان از محدودیت و نیازهای پناهجویان ایرانی را نداده و راه هرگونه نفوذ و سوء استفاده سازمان مجاهدین را در این رابطه ببندند.

اسامی افراد در دسترس به ترتیب حروف الفبا:
1. جعفر بقال نژاد
2. اردشیر پرهیزکاری
3. ادوارد ترومادیان
4. فرهاد جواهری یار
5. پروین حاجی
6. کریم حقی
7. حسن خلج
8. مهدی خوشحال
9. حبیب خرمی
10. علی اکبر راستگو
11. سعید رودگر
12. محمد حسین سبحانی
13. ربابه شاهرخی
14. عباس صادقی نژاد
15. حسن صادقیان
16. جمشید طهماسبی
17. جعفر گنجشکی
18. برهان محمدی

20 اکتبر 2003

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/468

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعیه جمعی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین در باره فریبکاری و سوء استفاده مجاهدین از پناه جویان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016