چهارشنبه 30 مهر 1382

دختر حجت الاسلام حسني به دليل شکست در عشق خودکشي کرد!خسرو شميراني

مدتي پيش خبر خودسوزي و متعاقبا مرگ حميده حسني دختر حجت الاسلام حسني امام جمعه اروميه و نماينده رهبر در استان آذربايجان شرقي منتشر شد. در همين رابطه حجت الاسلام حسني نماينده ولي فقيه اعلام كرد كه در مراسم ترحيم دخترش شركت نخواهد كرد زيرا خودکشي در اسلام حرام است و به همين دليل دخترش مرتكب گناه شده است. به دنبال چند و چون مرگ اين دختر جوان (که در خبر 27 ساله عنوان شده) با دكتر مهرداد ماجدي پزشك و فعال سياسي در غرب كشور كه هم اكنون در خارج از ايران به سر ميبرد گفت وگو کرديم. دکتر ماجدي ماجرا را اين گونه شرح ميدهد:
فردي به نام محسن ب مدتي پيش با حميده حسني طرح دوستي ريخته و به او وعده ازدواج ميدهد. پس از مدتي که از رابطه اين دو ميگذرد، محسن قول و قرارها را فراموش كرده و راه خود را پيش ميگيرد. حميده حسني كه احساس شكست ميکند به خودكشي دست ميزند. محسن ب هم اكنون در بازداشتگاه معاونت اطلاعات نيروي انتظامي آذربايجان غربي به سر ميبرد.
از دكتر ماجدي درباره منبع اطلاعاتش سئوال ميكنم، ميگويد: خبر را از يكي از همكارانم (دكتر پ) كه هم اكنون در اروميه زندگي ميكند دريافت كردم. او خود در سال 1381 در داستان مشابهي با آقاي حسني درگير شد. ماجرا به اين ترتيب بود كه حميدرضا حسني فرزند امام جمعه در سال 1381 دختر دكتر پ متخصص جراح چشم را با قول و قرار ازدواج به انگلستان ميبرد اما پس از مدتي او را به ايران بازگردانده و به حال خود رها ميكند. دكتر «پ» نيز اين عمل را نوعي بي آبرويي تلقي کرده و به شخص حسني مراجعه ميكند. حسني سعي در آرام كردن او ميکند اما پس از سماجت وي، او را از دفتر خود اخراج كرده، دستور بازداشتش را ميدهد. دكتر پ به همين دليل به مدت يك ماه در بازداشت اداره اطلاعات اروميه به سر برد و در نهايت با پا درمياني جمعي از پزشكان و شبكه بهداشت و درمان استان آذربايجان غربي از زندان آزاد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/540

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دختر حجت الاسلام حسني به دليل شکست در عشق خودکشي کرد!خسرو شميراني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016