جمعه 14 آذر 1382

"سياست خرازي در پيوستن به اتحاديه‌‏عرب مورد حمايت مديرمسؤول كيهان و مدير شبكه العالم است "، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران
دكتر پيروز مجتهدزاده گفت: براي من بسيار جالب است كه مي‌‏بينيم سياست آقاي خرازي در پيوستن ايران به اتحاديه‌‏عرب شديداً مورد حمايت مديرمسؤول روزنامه كيهان و مدير شبكه خبري العالم است.
وي در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاري كار ايران, ايلنا، اظهار داشت: آنها كه مي‌‏گويند مجتهدزاده به دليل اقامتش در بريتانيا هويت ندارد، خوب است مقداري مطالعه كنند تا دريابند كه هويت داشتن به تظاهرهاي لباسي، مكان,‌‏شناسنامه و اين‌‏گونه مسائل نيست.
اين استاد دانشگاه تصريح كرد: ‌‏هويت داشتن عبارت‌‏است از دل در هواي وطن، هموطنان و هم‌‏هويتهاي خويش داشتن در هر كجاي دنيا كه فرد هست.
وي ادامه داد: در برادفورد بريتانيا هزاران مسلمان تندرو زندگي مي‌‏كنند كه نه‌‏تنها اقامت انگليس، بلكه پاسپوت انگليسي دارند ولي كتاب سلمان رشدي را آتش مي‌‏زنند و در برابر سياست‌‏هاي ضداسلامي دولت بريتانيا تظاهرات مي‌‏كنند؛ آيا آنها به دليل اينكه در انگلستان زندگي مي‌‏كنند مردم بي هويتي هستند؟
مجتهدزاده خاطرنشان ساخت: آنها كه اين مطالب را در مورد من مي‌‏گويند زماني حق اظهار وجود دارند كه بتوانند به‌‏رغم 31 سال زندگي در بريتانيا هر گاه نخست‌‏وزير اين كشور از خليج‌‏فارس با نامي جعلي نام مي‌‏برد و يا وزير خارجه بريتانيا بخواهد در دسيسه‌‏اي با عرب‌‏ها بر ضد حقانيت و مالكيت ايران بر جزاير سه‌‏گانه اقدام كند، با نوشتن نامه‌‏اي تند و تيز از حقوق ايران دفاع نمايد و حتي منافع شخصي خود را به خطر اندازد. آنگاه معلوم مي‌‏شود كه اين اشخاص هويت دارند و جسارت دفاع از هويت خودشان را هم دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1921

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"سياست خرازي در پيوستن به اتحاديه‌‏عرب مورد حمايت مديرمسؤول كيهان و مدير شبكه العالم است "، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016