پنجشنبه 2 بهمن 1382

مراسم بزرگداشت مهندس بازرگان برگزار شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
مراسم بزرگداشت نهمين سالگرد درگذشت مهندس مهدي بازرگان، نخست وزير دولت موقت، بعد از ظهر امروز در حسينه‌ي ارشاد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين مراسم، كه با قرائت كلام الله مجيد آغاز شد، مجري برنامه گفت: به بهانه‌ي اين گونه مراسم‌ها بايد به بررسي، تحليل و نقد آثار و گفتار بزرگان پرداخت و از آنها عبرت‌آموخت.
وي رمز موفقيت مهندس بازرگان را خدمات سياسي، فرهنگي و اجتماعي وي دانست و بازرگان را مردي، مظهر خلوص، صداقت و تقوا خواند كه از ميان امواج حوادث مختلف، خوش نام و سربلند بيرون آمد.
احمد صدرحاج‌سيدجوادي از اعضاي دولت موقت، اولين سخنران اين مراسم بود كه به جايگاه و خدمات مهندس بازرگان در ابعاد سياسي، ‌اجتماعي و فرهنگي اشاره كرد و وي را مردي روشن ضمير خواند.
سپس جلال جلالي‌زاده، نماينده‌ي مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اين كه از جمع نمايندگان متحصن مجلس به اين مراسم آمده است، گفت:‌ از جانب تمام كساني كه در راه احقاق حقوق ملت به تحصن نشسته‌اند، حامل پيام درود به مرحوم بازرگان و تسليت به شما حاضران هستم.
وي، مهندس بازرگان را انديشمندي مبارز خواند و بر اقدامات وي در خصوص اقوام و قبايل ايران اشاره كرد و افزود: اقدامات وي در تثبيت و حفظ تمدن و فرهنگ ايران بسيار ارزنده بود.
بنا بر اين گزارش، اين مراسم در حال برگزاري است و خبرهاي تكميلي متعاقبا ارسال خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3746

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مراسم بزرگداشت مهندس بازرگان برگزار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016