سه شنبه 4 فروردين 1383

اعلام موجودیت "پیشروان آزادی بیان ایران"

تشکل پیشروان آزادی بیان ایران پس از چندین ماه بررسی و بحث های مختلف به منظور یافتن راهکارهای عملی و تئوریک ، پیکار در راه آزادی های دمکراتیک در ایران رسما موجودیت خود را اعلام می کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پیشروان آزادی بیان ایران متشکل از روزنامه نگاران ، هنرمندان، پژوهشگران و فعالان سیاسی ، رسانه ای و حقوق بشر با این هدف فعالیت خود را آغاز کرده است تا ضمن ایجاد جبهه ای تازه در برابر سرکوب ، خفقان و ترور جمهوری اسلامی ،از آزادی بیان و رسانه ها پاسداری کند و فعالیتهای منسجم و سازمان یافته برای افشا و محکومیت سرکوب و ترور در ایران را تدارک ببیند.
همچنین با توجه به کمبود بینش لازم در امر ایجاد و پشتیبانی نظری و عملی رسانه های مستقل ، فراگیر و مردمی برای بسیج تبلیغی و آگاهی بخشی علیه حاکمیت دیکتاتوری این مهم را نیز بر عهده گیرد.
پیشروان آزادی بیان در راه پاسداری از آزادی بی قید وشرط رسانه ها و بیان در ایران از همیاری تمام نیروهای مترقی و پیشرو استقبال می کند اما از تعلق عملی به یک جریان مشخص سیاسی پرهیز می کند.
پیشروان آزادی بیان ایران از روزنامه نگاران ، فیلمسازان ، هنرمندان ، ناشران ، کارکنان رسانه ها و صاحبنظران و پژوهشگران رسانه ها و نیز فعالان سیاسی و حقوق شهروندان در خواست می کند تا با پیوستن به این جبهه فرهنگی/ سیاسی علیه دیکتاتوری به والایش و پویایی مبارزه رهایی بخش مردم ایران یاری رسانند.
پایگاه خبری /تحلیلی " آزادی بیان "(http://www.freebatebi.com/) نیز از هم اکنون اخبار ، نظرات و نوشتارهای مربوط به مبارزه در راه آزادی با تاکید بر آزادی رسانه ها و بیان در ایران را منعکس خواهد کرد.

پیشروان آزادی بیان ایران
مسنجر:freeirancom@yahoo.com
azadibaian@yahoo.com

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5908

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلام موجودیت "پیشروان آزادی بیان ایران"' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016